Відповідно до листа Департамента освіти і науки Київської обласної державної адміністрації
КНЗКОР "КОІПОПК" від 21.04.2020 #01-13/437 дистанційні курси підвищення кваліфікації з 04.05 по 05.06.2020р.
Індивідуальний план роботи під час карантину з 25.05.2020р. по 27.05.2020р.
25.05.2020 | Вебінар «Інтерактив і креативність в освіті: як через гру зацікавити дітей знаннями». Самоосвіта | 4 год | |
Дистанційні курси підвищення кваліфікації. Робота над проектом. | 4 год | ||
26.05.2020 | Робота з нормативними документами. | 2 год | |
Перегляд періодичних видань на сайті «Всеосвіта». | 2 год | ||
Дистанційні курси підвищення кваліфікації. Робота над проектом. | 4 год | ||
27.05.2020 | Педрада в школі. | 2 год | |
Робота з документацією. | 2 год | ||
Дистанційні курси підвищення кваліфікації. | 4 год |
Індивідуальний план роботи під час карантину з 04.05.2020р. по 22.05.2020р.
04.05.2020 | Дистанційні курси підвищення кваліфікації. | 4 год | |
Робота на сайті «Всеосвіта». Самоосвіта | 4 год | ||
05.05.2020 | Робота з нормативними документами. | 4 год | |
Дистанційні курси підвищення кваліфікації. | 4 год | ||
06.05.2020 | Робота з першоджерелами. Самоосвіта. | 4 год | |
Дистанційні курси підвищення кваліфікації. | 4 год | ||
07.05.2020 | Робота з першоджерелами. Самоосвіта. | 4 год | |
Дистанційні курси підвищення кваліфікації. | 4 год | ||
08.05.2020 | Робота на сайті «Всеосвіта». Самоосвіта. | 4 год | |
Дистанційні курси підвищення кваліфікації. | 4 год | ||
12.05.2020 | Нарада при директору в школі. | 2 год | |
Самоосвіта | 2 год | ||
Дистанційні курси підвищення кваліфікації. | 4 год | ||
13.05.2020 | Вебінар «Формування позитивного психологічного мікроклімату в шкільному колективі». Самоосвіта. | 4 год | |
Перегляд нормативної документації. | 4 год | ||
14.05.2020 | Самоосвіта. | 4 год | |
Дистанційні курси підвищення кваліфікації. | 4 год | ||
18.05.2020 | Конференція на zoom по курсах підвищення кваліфікації. Проходження тестування на курсах. | 4 год | |
Робота з документацією. | 4 год | ||
19.05.2020 | Дистанційні курси підвищення кваліфікації. | 4 год | |
Робота з документацією. Робота зі списками дітей мікрорайону школи. | 4 год | ||
20.05.2020 | Вебінар «Психологічні особливості учнів» Самоосвіта. | 4 год | |
Робота з нормативними документами. | 4 год | ||
21.05.2020 | Дистанційні курси підвищення кваліфікації. Робота над проектом. | 4 год | |
Вебінар «Супервізія з психологом: стратегії вирішення педагогічних задач». Самоосвіта. | 4 год | ||
22.05.2020 | Робота з документацією. | 4 год | |
Дистанційні курси підвищення кваліфікації. Робота над проектом. | 4 год |
Індивідуальний план роботи під час карантину з 21.04.2020р. по 30.04.2020р.
21.04.2020 | Поради «Як пережити вчителю карантин». | 2 год | Розміщення презентації на сайті закладу Відео для релаксації |
Опрацювання фахової літератури. | 2 год | ||
Перегдя нормативних документів. | 4 год | ||
22.04.2020 | Підготовка презентацій та рекомендацій. | 2 год | |
Робота на сайті Всеосвіта. Самоосвіта. | 2 год | ||
Робота з документацією. | 4 год | ||
23.04.2020 | Прослуховування вебінару «Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів». | 2 год | |
Розробка рекомендацій. Пошук матеріалів. | 2 год | ||
Робота з нормативними документами. | 2 год | ||
Робота з першоджерелами. | 2 год | ||
24.04.2020 | Комплекс вправ проти стресу. | 2 год | Розміщення презентації на сайті закладу |
Пошукова робота по психологічних сайтах. | 2 год | ||
Самоосвіта. | 2 год | ||
Упорядкування журналу щоденного обліку роботи. | 2 год | ||
27.04.2020 | Презентація «5 простих ігор для дітей» | 2 год | Розміщення презентації на сайті закладу |
Пошук інформації для презентацій. | 4 год | ||
Самоосвіта на сайті Всеосвіта. | 2 год | ||
28.04.2020 | Розробка рекомендацій. | 2 год | |
Підготовка звітної інформації. | 4 год | ||
Опрацювання фахової літератури. | 2 год | ||
29.04.2020 | Пошук інформації для презентацій. | 2 год | |
Поновлення робочих матеріалі. | 2 год | ||
Самоосвіта на сайтах «Урок». «Всеосвіта». | 2 год | ||
Перегляд нормативних документів. | 2 год | ||
30.04.2020 | Прослуховування вебінару «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання». | 2 год | |
Розробка презентацій. | 2 год | ||
Підготовка звітної інформації. | 2 год | ||
Самоосвіта. | 2 год |
Індивідуальний план роботи під час карантину з 13.04.2020р. по 17.04.2020р.
13.04.2020 | Прослуховування вебінару «Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного та молодшого шкільного віку». | 2 год | |
Підготовка рекомендацій «Безпека дітей в Інтернеті під час карантину». | 2 год | Розміщення на сайті закладу | |
Опрацювання фахової літератури. | 2 год | ||
Робота з документацією. | 2 год | ||
14.04.2020 | Прослуховування вебінару «STEM та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров’я під час карантину”. | 2 год | |
Рекомендації «Виховання під час covid-19" | 2 год | Розміщення на сайті закладу | |
Опрацювання фахової літератури. | 2 год | ||
Підготовка матеріалів для презентацій. | 2 год | ||
15.04.2020 | Рекомендації (підготовка матеріалів) «Як посадити дитину до уроків»(молодший шкільний вік). | 2 год | Розміщення на сайті закладу |
Рекомендації батькам «Як батькам розважити дитину під час карантину». | 2 год | Розміщення презентації на сайті закладу | |
Самоосвіта. | 2 год | ||
Підготовка матеріалів до презентацій. | 2 год | ||
16.04.2020 | Рекомендації «Як поводити себе під час карантину». | 2 год | Розміщення презентації на сайті закладу Відео з презентації |
Розробка презентацій. | 2 год | ||
Перегляд нормативних документів. | 2 год | ||
Опрацювання фахової літератури. | 2 год | ||
17.04.2020 | Підготовка рекомендацій. Презентацій. | 2 год | |
Розробка цікавих матеріалів. | 2 год | ||
Опрацювання фахової літератури. | 2 год | ||
Опрацювання матеріалів на сайті «Всеосвіта». | 2 год |
Індивідуальний план роботи під час карантину з 06.04.2020р. по 10.04.2020р.
06.04.2020 | Казка для дітей про коронавірус. Чому мені не можна до бабусі? | 1 год | Казка для дітей |
Підготовка матеріалів до презентацій. | 3 год | ||
Самоосвітня робота вмережі Інтернет на сайті «Всеосвіта». | 2 год | ||
Робота з документацією. | 2 год | ||
07.04.2020 | Інформаційне заняття для батьків «Стежиною батьківської мудрості». | 2 год | Презентація на сайті закладу |
Робота з документацією. | 2 год | ||
Абетка порад батькам. | 2 год | Розміщення на сайті закладу | |
Заповнення журналу тижневого планування та обліку роботи. | 2 год | ||
08.04.2020 | Опрацювання наказів МОН, методичних рекомендацій. | 2 год | |
Опрацювання фахової літератури | 4 год | ||
Розробка презентацій | 2 год | ||
09.04.2020 | Вправи для покращення пам’яті | 2 год | Презентація розміщена на сайті закладу |
Самоосвіта | 2 год | ||
Робота з документацією | 4 год | ||
10.04.2020 | Опрацювання фахової літератури | 4 год | |
9 фраз, які варто говорити своїм дітям кожен день. | 2 год | Презентація розміщена на сайті закладу | |
Розробка рекомендацій | 2 год |
Індивідуальний план роботи під час карантину з 13.03.2020р. по 03.04.2020р.
Дата | Зміст роботи | Відведений час | Примітка |
13.03.2020 | Консультація вчителів 4-их класів по результатам діагностики психологічної готовності по переходу в школу ІІ ступеня. | 2 год | |
Консультація вчителів 2-их класів по результатам анкетування «Моє навчання». | 2 год | ||
Нарада при директору. | 1 год | ||
Робота з документацією. | 1 год | ||
16.03.2020 | Перегляд нормативної бази щодо прав людини. | 4 год | |
Робота з документацією. | 2 год | ||
Опрацювання фахової літератури. | 2 год | ||
17.03.2020 | Підготовка до психолого-педагогічного семінару. | 2 год | |
Психолого-педагогічний семінар «Профілактика боулінгу «Поведінка як зовнішній прояв особистості». | 1 год | Презентація розміщена на сайті закладу | |
Самоосвіта. | 1 год | ||
Опрацювання фахової літератури. | 4 год | ||
18.03.2020 | Психологічні мультфільми «Подарунок», «Забери мене додому», «Фантастичні літаючі книги». | 2 год | Розміщення на сайті закладу |
Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури. | 2 год | ||
Робота з документацією. Заповнення журналу тижневого планування та обліку роботи. | 4 год | ||
19.03.2020 | Презентація «Всесвітній день Землі, день весняного рівнодення, Міжнародний день щастя». | 2 год | Презентація розміщена на сайті закладу |
Опрацювання фахової літератури. | 2 год | ||
Розробка рекомендацій. | 1 год | ||
Проходження курсів «Захист прав людей з інвалідністю». | 3 год | ||
20.03.2020 | Віртуальні тури українськими музеями просто неба, екскурсії. | 2 год | Розміщення на сайті посилання https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/ |
Проходження курсів «Захист прав людей з інвалідністю». | 2 год | сертифікат | |
Розробка рекомендацій. | 2 год | ||
Самоосвіта. | 2 год | ||
23.03.2020 | Рекомендації для батьків «Чим зайняти дитину під час карантину». | 2 год | Розміщення на сайті закладу |
Робота з документацією. | 2 год | ||
Опрацювання статтей на форумі педагогічних ідей «Урок». | 4 год | ||
24.03.2020 | Розробка рекомендацій. | 2 год | |
Самоосвіта. | 4 год | ||
Пошук матеріалів для презентацій. | 2 год | ||
25.02.2020 | Рекомендації по запобіганню боулінгу. | 4 год | Розміщення на сайті закладу |
Мультфільми на тему запобігання боулінгу «Жив собі Чорний кіт». «Про пташок», «Любов на Різдво», «Курка, яка несла всяку всячину», «Гидке каченя» | 2 год | Розміщення на сайті закладу | |
Робота з документацією. | 2 год | ||
26.03.2020 | Проходження курсів «Дизайн мислення в школі». | 4 год | Сертифікат |
Перегляд періодичних видань онлайн. | 4 год | ||
27.03.2020 | Проходження курсів «діалог та медіація: шлях до порозуміння». | 4 год | |
Робота з документацією. Заповнення журналу тижневого планування та обліку роботи. | 4 год | ||
30.03.2020 | Засідання атестаційної комісії | 1 год | В школі |
Проходження курсів «Діалог та медіація: шлях до порозуміння». | 3 год | Сертифікат | |
Проходження курсів «Дизайн мислення в школі». | 4 год | Сертифікат | |
31.03.2020 | Дистанційні консультації педагогів у телефонному режимі. | 2 год | |
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури. | 2 год | ||
Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі. | 4 год | ||
01.04.2020 | Підготовка до психолого-педагогічного семінару. | 2 год | |
Психолого-педагогічний семінар «Посміхайся, коли серце плаче». | 1 год | Презентація розміщена на сайті закладу | |
Самоосвітня робота вмережі Інтернет на сайті «Всеосвіта». | 1 год | ||
Розробка ремендацій. | 2 год | ||
Опрацювання фахових видань. | 2 год | ||
02.04.2020 | Перегляд вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів». | 2 год | |
Робота з документацією. | 2 год | ||
Збір рекомендацій Центру громадського здоров’я України «Як захистити себе від зараження Covid-19». | 2 год | Розміщення презентації на сайті закладу | |
Дистанційні консультації педагогів у телефонному режимі. | 2 год | ||
03.04.2020 | Вебінар «Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції». | 2 год | |
Самоосвітня робота вмережі Інтернет на сайті «Всеосвіта». | 2 год | ||
Заповнення журналу тижневого планування та обліку роботи. | 1 год | ||
Підготовка матеріалів до презентацій. | 3 год |