Матеріали для опрацювання на період з 18.05 по 22.05.2020 року

Клас Тема уроку Джерела для опрацювання інформації Зворотній зв'язок Домашнє завдання
Понеділок 18 травня
3-А Узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота Контрольна робота Фотозвіт контрольної роботи Повторювати слова
2-А Одяг та моє хобі. My hobby is playing football. Тренуватися читати WB ex. 1 p. 60 (прослухай та з’єднай)

Прослухай урок

Вправу 1 потренуйся читати
WB ex.1 p. 61 (Подивись, прочитай та напиши О, А, В) WB ex.2 p. 61 (намалюй або приклей фото знаменитої людини та опиши в що вона одягнута) Фотозвіт з зошита с. 61 Повторювати одяг
Вівторок 19 травня
1-А Повторення. Ти вже знаєш алфавіт? Let's have fun. Повторюємо алфавіт

WB p.45
Диктант Вчити алфавіт
2-Б Наука. Матеріали. It is silk. Навчання аудіювання WB ex. 1 p. 60 (прослухай та з’єднай)

Відеоурок
WB p. 60, 62 (фотозвіт) WB p. 62
3-Б (Islands 2) Узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота Контрольна робота Фотозвіт контрольної роботи Повторювати слова
3-Б (Карп’юк) Повторення. Який зараз місяць? What is the weather like today? Повторюємо місяці

Знайди всі місяці
повторюємо місяці
Середа 20 травня
2 - Б Повторення. Він одягнений у шорти? Yes, he is. Навчання говоріння. PB ex.1-2 p. 98 (прослухай та виконай завдання)

WB ex.1-2 p. 63 (прослухай та виконай завдання)
Фотозвіт PB ex.1-2 p. 98

WB p. 63 (фотозвіт)
Повторювати слова Unit 8
4-А Повторення. Ти любиш подорож? I have never been in ParisПовторюємо правилоПограй в груПовтори слова з теми "Подорож"
2-А Наука. Матеріали. It is silk. Навчання аудіювання Відеоурок WB p. 60, 62 (фотозвіт) WB p. 62
Четвер 14 травня
1-А Повторення. Alphabet. Давай перевіримо як ти знаєш букви. Повторюємо алфавіт

WB p.46-47
Співаємо алфавітПовторюємо букви
2-А Повторення. Він одягнений у шорти? Yes, he is. Навчання говоріння. PB ex.1-2 p. 98 (прослухай та виконай завдання)

WB ex.1-2 p. 63 (прослухай та виконай завдання)
Фотозвіт PB ex.1-2 p. 98

WB p. 63 (фотозвіт)
Повторювати слова Unit 8
3-А Повторення. My family is big. Who is he? He is my brother.Повторюємо слова З'єднай слова з картинками
П’ятниця 15 травня
2 - Б Повторення. Now I can. He's wearing a T-shirt and jeans. PB p. 99 (повторюємо слоова) Повторювати слова
3-Б (Islands 2) Повторення. My family is big. Who is he? He is my brother. Повторюємо словаЗ'єднай слова з картинками
3-Б (Карп’юк) Повторення. Яка погода сьогодні? Today is rainy and foggy in London.PB p. 112-113 Повторювати місяці
4-А Повторення. Куди ти помандруєш влітку? Are you going to Paris?

Матеріали для опрацювання на період з 12.05 по 15.05.2020 року

Клас Тема уроку Джерела для опрацювання інформації Зворотній зв'язок Домашнє завдання
Вівторок 12 травня
1-А Мої домашні улюбленці. My pets. Назви тварин. I have got a hamster. Розвиток діалогічного мовлення. Повторюємо алфавіт

Нові слова «My pets»
Друкований зошит с. 42 Вчити алфавіт
2-Б Традиційний одяг. She’s wearing a kimono. Практикуватися у аудіюванні. Нові слова “Traditional clothes”

PB ex. 1 p. 92 (прослухай та прочитай)

PB ex. 2-3 p. 93 (прослухай та напиши)

PB ex. 4 p. 93 (прочитай)
WB p. 58 фотозвіт
PB ex. 2-3 p. 93 (фотозвіт вправи 3)
Вчити слова, PB ex. 1 p. 92 читати
3-Б (Islands 2) Моя сім’я. Хто це? He’s my grandad. Порядок слів у питальному речені. PB ex. 1-3 p. 20 (виконай все по відео)

Порядок слів у питальному реченні
Виконати завдання з відео Порядок слів у питальному реченні WB p. 18 (фотозвіт)
3-Б (Карп’юк) Пори року. Розвиток навички читання. There are three months in spring. Нові слова “Seasons and months”

PB ex. 2 p. 110

PB ex. 3 p. 111
WB ex. 2 p. 66 (фотозвт) WB p. 67 фотозвіт, вчити слова
Середа 13 травня
2 - Б Пори року та одяг. Is she wearing a hat? No, the isn’t. Розвиток діалогічного мовлення.Діагностична робота: Контроль говоріння Переглянути навчальне відео до сторінки 94 у підручнику та сторінка 59 у друкованому зошиті

PB p. 95 (виконай проєкт, та запиши відео-розповідь)
Фотозвіт сторінки 59 у зошиті Контроль говоріння (проєкт сторінка 95 у підручнику) Повторювати слова, вчитися запитувати в що одягнений
4-А Вітаємо в Україні. Види транспорту. Haveyou ever travelled by plane?Вдосконалення діалогічного мовлення Present Perfect Tense Питальна та заперечна форми

PB ex. 4 p. 171 (виконай по відео)

PB ex. 2 p. 172 (прочитай)

PB ex. 3 p. 173 (прочитай та запам’ятай)

PB ex. 4 p. 173 (виконай по відео)
Фотозвіт робіт з відео Виконати завдання з відео, правило
2-А Традиційний одяг. She’s wearing a kimono. Практикуватися у аудіюванні. Нові слова “Traditional clothes”

PB ex. 1 p. 92 (прослухай та прочитай)

PB ex. 2-3 p. 93 (прослухай та напиши)

PB ex. 4 p. 93 (прочитай)
WB p. 58 фотозвіт PB ex. 2-3 p. 93 (фотозвіт вправи 3) Вчити слова, PB ex. 1 p. 92 читати
Четвер 14 травня
1-А Мої домашні улюбленці. My pets. Назви тварин. Закріплення вивчення алфавіту. Повторюємо алфавіт

Повторити слова «My pets»

WB p. 43-44 (виконати завдання по відео,фотозвіт)
Диктант (пробний)написати у зошиті в клітинку та надіслати фотозвіт Повторювати алфавіт, слова
2-AПори року та одяг. Is she wearing a hat? No, the isn’t. Розвиток діалогічного мовлення.Діагностична робота:Контроль говоріння Переглянути навчальне відео до сторінки 94 у підручнику та сторінка 59 у друкованому зошиті

PB p. 95 (виконай проєкт, та запиши відео-розповідь)
Фотозвіт сторінки 59 у зошиті
Контроль говоріння (проєкт сторінка 95 у підручнику)
Повторювати слова, вчитися запитувати в що одягнений
3-А Моя сім’я. Продовжуємо знайомство. Who is she? Quest song Повторити слова «My family»


PB ex. 4 p, 21 (виконати по відео)

Співати “Quest song”
WBp. 19 (фотозвіт) Готуватися до к.р.
П’ятниця 15 травня
2 - Б Одягта моє хобі. My hobby is playing football. Тренуватися читати Прослухай урок (завданняв кінці не виконувати)

Вправу 1 потренуйся читати
WB ex.1 p.61 (Подивись, прочитай та напиши О,А, В)

WB ex.2 p.61 (намалюй або приклей фото знаменитої людини та опиши в що вона одягнута)

Фотозвіт з зошита с. 61
Повторювати одяг
3-Б (Islands 2) Моя сім’я. Продовжуємо знайомство. Who is she? Quest song Повторити слова «My family»


PB ex. 4 p, 21 (виконати по відео)

Співати “Quest song”
WBp. 19 (фотозвіт) Готуватисядо к.р.
3-Б (Карп’юк) Порироку. Яка погода в квітні? What month is it now? Контроль письма Контроль письма (фотозвіт)ВиконатиWB ex. 1 p. 68 (фотозвіт) Повторюватимісяці
4-А Відпочинок– це круто. Summer holidays. Контроль письма R-r ex. 3 p. 33 (прочитайтекст) Контроль письма: ex. 4 p. 33 (З’єднай слова та склади з ними речення)

Ex.5 p. 34 (заповни таблицю за зразком)

Ex.6 p. 35 (встав пропущені слова)

Фотозвіт сторінок 33-35
Повторюватиправило

Матеріали для опрацювання на період з 04 по 08.05.2020 року

Клас Тема уроку Джерела для опрацювання інформації Зворотній зв'язок Домашнє завдання
Понеділок 04 травня
3 – А Моя сім’я. Питальні слова у реченнях. When did you go to the park? Питальні слова

Речення з питальними словами

Нові слова «My family»
Речення з питальними словами https://youtu.be/WqR4orYA2Gw (завдання в зошит у клітинку) Вчити слова
2 – А Одяг. Хто я? I am wearing a dress. Практикуватися у говорінні. Нові слова “Clothes”

Дієслово To be

Вчимо пісню

Пісня
WB ex. 1 p. 56 (прослухай та з’єднай ) відправ фотозвіт https://youtu.be/JydpL40y82c Вчити одяг, пісня
Вівторок 05 травня
1-А Меню. Amenu. Every day we have breakfast, lunch and dinner. Розвиток діалогічного мовлення. Буква Zz Повторюємо букви A-Y

Нові слова “A menu”
Буква Zz
Фотозвіт с. 39 Вчити алфавіт, слова
2-Б Одяг. Хто я? I am wearing a dress. Практикуватися у говорінні. Нові слова “Clothes”

Дієслово To be

Вчимо пісню

Пісня
WB ex. 1 p. 56 (прослухай та з’єднай ) відправ фотозвіт https://youtu.be/JydpL40y82c Вчити одяг, пісня
3-Б (Islands 2) Що ти робила вчора? I did my lessons. Контроль читання Читання (тест)
(Діти виконують самостійно)
Надіслати відео, як дитина читає текст Повторювати минулий час, неправильні дієслова
3-Б (Карп’юк) Вихідні мого друга. Розвиток діалогічного мовлення.Who did Nick write a letter? Питальні слова

Речення з питальними словами (WB ex. 2 p. 63)
Речення з питальними словами
(завдання в зошит у клітинку)
Вчити слова
Середа 06 травня
2 - Б В що ти одягнутий? You are wearing a red dress. Навчання говоріння. Повторити слова “Clothes”

Повторити пісню

Вчимося говорити про одяг

PB ex. 2 p. 89 (прослухай вправу та з’єднай)

PB ex. 3 p. 89 (прослухай та опиши в що ти одягнутий)
WB ex. 2 p. 56 фотозвіт, вчити слова
4-А Привіт зі Львова. We travelled to Lviv by train. I have been to the museum. Вдосконалення навички читання. Правило Preset Perfect (теперішній доконаний час)

PB ex.2 p. 165 (прослухай відео)

PB ex. 3 a p. 166 (прочитай текст)

Розглянь розділ Remember на сторінці 167
PB ex. 3b p. 167 (запишиу зошит відповіді, зразок 1 а) фотозіт Вчитиправило
2-А В що ти одягнутий? You are wearing a red dress. Навчання говоріння. Повторити слова “Clothes”

Повторити пісню

Вчимося говорити про одяг

PB ex. 2 p. 89 (прослухай вправу та з’єднай)

PB ex. 3 p. 89 (прослухай та опиши в що ти одягнутий)
WB ex. 2 p. 56 фотозвіт, вчити слова
Четвер 07 травня
1-А Мої домашні улюбленці. My pets. Назви тварин. I have got a hamster. Розвиток діалогічного мовлення. Алфавіт Повторюємо алфавіт

Повторити слова “A menu”

Повторюємо U-Z (p. 40-41)
Фотозвіт 40-41 Вчити алфавіт, слова
2 - А В що вона одягнута? She’s wearing a hat. Навчання читання. Повторити слова “Clothes”

Повторити пісню

PB ex. 1 p. 90 (прослухай відео а виконай завдання)

PB ex. 2,3 p. 91 (Прослухай та виконай завдання)
Намалюй малюнокта розкажи (Завдання у відео PB ex. 2,3 p. 91 ) PB p. 57 (фотозвіт)
3-А Моя сім’я.Хто це? He’s my grandad. Порядок слів у питальному реченні. PB ex. 1-3 p. 20 (виконай все по відео)

Порядок слів у питальному реченні
Виконати завдання з відео Порядок слів у питальному реченніWB p. 18(фотозвіт)
П’ятниця 08 травня
2 - Б В що вона одягнута? She’s wearing a hat. Навчання читання. Повторити слова “Clothes”

Повторити пісню

PB ex. 1 p. 90 (прослухай відео а виконай завдання)

PB ex. 2,3 p. 91 (Прослухай та виконай завдання)
Намалюй малюнок та розкажи (Завдання у відео PB ex. 2,3 p. 91 ) PB p. 57 (фотозвіт)
3-Б (Islands 2) Моя сім’я. Питальні слова у реченнях. When did you go to the park? Питальні слова

Речення з питальними словами

Нові слова «My family»
Речення з питальними словами(завдання в зошит у клітинку) Вчити слова
3-Б (Карп’юк) Якасьогодні погода? Лист про погоду. Today is cool, cloudy and rainy.Слова “Weather”
PB ex. 1 p.108 (читати)
WB ex. 1 p. 66(фотозвіт) Вчити слова про погоду
4-А Добрі новини. Приготування до подорожі. Mary’s family has been to France and the USA. Вдосконалення навички аудіювання. Правило Preset Perfect (теперішній доконаний час)


PB ex. 2 p. 169 (читаємо та порівнюємо)

PB ex 3 a p. 170 (прочитати)
PB ex 3 b p. 170 (письмово написати true False, фотозвіт) Вчитиправило

Матеріали для опрацювання на період з 27 по 30.04 2020 року

Клас Тема уроку Джерела для опрацювання інформації Зворотній зв'язок Домашнє завдання
Понеділок 27 квітня
3 – А Я вмію рахувати. Моя улюблена іграшка. I can count to fifty. Контроль говоріння. PB ex. 20 p. 19 Circle. Then colour. (Обведи, а потім розфарбуй)

PB ex. 21 p. 19 Прослухай відео та пронумеруй

WB ex. 20 p. 17 Прослухай відео, впиши слова та розфарбуй
PB p. 19 (фотозвіт)

WB ex. 21 p. 17 (надіслати відео , де учень розповідає )
WB ex. 21 p. 17
2 – А Види їжі. Хочу замовити рибу. How much is the soup? It’a 5 euro. Діалогічне мовлення. Повтори слова “My favourite food” (lesson 5)

PB ex. 1 p. 85 (прослухай)
PB ex. 1 p. 85 (надішли відповідь)

WB ex. 2 p. 54 (прослухай та обведи, фотозвіт)

Готуємось до діагностичної роботи
Повторювати слова, тренуватися створювати діалог
Вівторок 28 квітня
1-А Час сніданку. Breakfast time. Назви страв. Enjoy your meal! Розвиток навички говоріння. Буква Xx Повторюємо букви A-W

Нові слова Breakfast time

Вчимо букву Xx
Фотозвіт с. 37 Вчимо алфавіт (скоро залік), вчити слова
2-Б Повторення. Що я люблю? I go to school at 8 o’clock. PB ex. 1 p. 86 Переглянути відео та практикуватися говорити I like , I don’t like

PB ex. 2 p. 86 Прослухай відео та потренуйся говорити речення

WB ex. 1 p. 55 Прослухай зразок виконання вправи та спробуй сам
Повторити слова, підготовка до діагностичної роботи
3-Б (Islands 2) Я вмію рахувати. Моя улюблена іграшка. I can count to fifty. Контроль говоріння. PB ex. 21 p. 19 Прослухай відео та пронумеруй

WB ex. 20 p. 17 Прослухай відео, впиши слова та розфарбуй
PB p. 19 (фотозвіт) WB ex. 21 p. 17 (надіслати відео , де учень розповідає ) WB ex. 21 p. 17
3-Б (Карп’юк) Що ти робила вчора? I did my lessons. Контроль читанняЧитання (тест)Надіслати відео, як дитина читає текстПовторювати минулий час, неправильні дієслова
Середа 29 квітня
2 - Б Повторення. Now I can. I get up at 7 o’clock. Діагностична робота (письмо, аудіювання) Повторення вивченого підручник сторінка 87Діагностична робота
(цю роботу діти виконують самостійно, без допомогибатьків та без підручника)
Повторити слова с. 87
4-А Подорожування. Travelling is a very interesting hobby. Контроль читання та аудіювання. Нові слова ex. 2 p. 57

Пояснення до сторінок 57-59

Пояснення досторінок 59-61
Фотозвіти робіт та аудіо чи відеозапис читання R-r ex. 10 p. 60 R-r p. 57-61
2-А Повторення. Що я люблю? I go to school at 8 o’clock. PB ex. 1 p. 86 Переглянути відео та практикуватися говорити I like , I don’t like

PB ex. 2 p. 86 Прослухай відео та потренуйся говорити речення

WB ex. 1 p. 55 Прослухай зразок виконання вправи та спробуй сам
Повторити слова, підготовка до діагностичної роботи
Четвер 30 квітня
1-А Що на обід? What’s for lunch? Назви страв. Healthy and unhealthy foods. Розвиток навички говоріння. Yy Повторюємо букви A-X

Нові слова What’s for lunch?

Буква Yy
Фотозвіт с. 38 Вчити алфавіт (залік), вчити слова
2 - А Повторення. Now I can. I get up at 7 o’clock. Діагностична робота (письмо, аудіювання) Повторення вивченого підручник сторінка 87Діагностична робота
(цю роботу діти виконують самостійно, без допомогибатьків та без підручника)
Повторитислова с. 87
3-А Що ти робила вчора? I did my lessons. Контроль читання Читання(тест)

(
Діти виконують самостійно)
Надіслативідео, як дитина читає текст Повторювати минулий час, неправильні дієслова

Матеріали для опрацювання на період з 21 по 24.04 2020 року

Клас Тема уроку Джерела для опрацювання інформації Зворотній зв'язок Домашнє завдання
Вівторок 21 квітня
1-А Мій одяг. My clothes. Знайомство з одягом. My favorite clothes are… Розвиток навички говоріння. Введення букви Vv. Повторити букви A-U

Нові слова «My clothes»

Вчимося говорити про одяг

Буква Vv
Аудіозапис чи відеозапис відповідей з відео Вчимося говорити
Фото с. 35 з друкованого зошита
Вчити одяг, алфавіт
2-Б Види їжі (національна їжа). Практикуватися у читанні та аудіюванні. Draw your favourite food. Повтори слова

Підручник впр.1с. 84 (читати), впр. 2 с. 84 (прослухай та подумай) Переглянути вправи
Твої відповіді до Впр. 2 с. 84 WB p. 53 фотозвіт (вправа 2 зразок)
3-Б (Islands 2) Види транспорту. It’s a train. It’s brown. Введення неправильних дієслів. Прослухай Неправильні дієслова (частина 2)

Підручник Ex. 18 p. 18


Неправильні дієслова
Напиши 3 речення про те що ти вчора робив і 3 речення про те що не робив (Зразок)
Твої відповіді до Ex. 18 p. 18
WB p. 16 (Впр. 17 - Прочитай та обведи , розфарбуй
Впр. 18 - Подивись, обведи і напиши,
Впр.19 - Подивись на впр.18 полічи та напиши)
3-Б (Карп’юк) Плани на день народження. Введення неправильних дієслів. Yesterday he wrote a letter to me. Прослухай Неправильні дієслова (частина 2)

Підручник Ex. 1 p. 101 (listen and read прослухай та прочитай)

Неправильні дієслова
Фотозвіт робіт WB ex. 1, 3 (3 речення) p. 63, ex. 1 p. 64 (3 речення) Зразок
Середа 22 квітня
2 - Б Види їжі. Складаємо меню. How much is the soup? It’a 5 euro. Діалогічне мовлення. Нові слова “My favourite food” (lesson 5)

How much? (правило)
Повторювати всі слова Unit 7 (підготовка до діагностичної роботи) WB ex.1 p. 54 (впиши слова)
4-А На залізничному вокзалі. What is the number of your train? How many/How much? Вдосконалення діалогічного мовлення Повторити слова


To be going to (правило)


PB ex. 2 a p. 159 (читати)

PB ex. 3 p. 160 (Прослухай та з’єднай )
PB ex 2 b p. 160PB ex.3 p. 16 (напиши речення) фотозвіт
2-А Види їжі (національна їжа). Практикуватися у читанні та аудіюванні. Draw your favourite food. Повтори слова

Підручник впр.1с. 84 (читати), впр. 2 с. 84 (прослухай та подумай) Переглянути вправи
Твої відповіді до Впр. 2 с. 84 WB p. 53 фотозвіт (вправа 2 зразок)
Четвер 23 квітня
1-А Дні тижня. Days of the week. On Monday I go to school. Розвиток навички говоріння. Буква Ww. Повторити букви A-V

Нові слова «Days of the week»

Буква Ww
Вчити дні тижня, алфавіт
2 - А Види їжі. Складаємо меню. How much is the soup? It’a 5 euro. Діалогічне мовлення. Нові слова “My favourite food” (lesson 5)

How much? (правило)
Повторювати всі слова Unit 7 (підготовка до діагностичної роботи) WB ex.1 p. 54 (впиши слова)
3-А Види транспорту. It’s a train. It’s brown. Введення неправильних дієслів Прослухай Неправильні дієслова (частина 2)

Підручник Ex. 18 p. 18



Неправильні дієслова
Напиши 3 речення про те що ти вчора робив і 3 речення про те що не робив (Зразок)


Твої відповіді доEx. 18 p. 18
WB p. 16 (Впр. 17 - Прочитай та обведи , розфарбуй
Впр. 18 - Подивись, обведи і напиши,
Впр.19 - Подивись на впр.18 полічи та напиши)
П’ятниця 24 квітня
2 - Б Види їжі. Хочу замовити рибу. How much is the soup? It’a 5 euro. Діалогічне мовлення. Повтори слова “My favourite food” (lesson 5)

PB ex. 1 p. 85 (прослухай)
PB ex. 1 p. 85 (надішли відповідь)


WB ex.2 p. 54 (прослухай та обведи, фотозвіт)


Готуємось до діагностичної роботи
Повторювати слова, тренуватися створювати діалог
3-Б (Islands 2) Введення неправильних дієслів. I went to school yesterday.Таблиця неправильних дієслів (можна завантажити та роздрукувати)

Неправильні дієслова
PB ex. 20 p. 19 (фотозвіт), Вчимо неправильні дієслова
3-Б (Карп’юк) Введення неправильних дієслів. Iwent to school yesterday.Таблиця неправильних дієслів (можна завантажити та роздрукувати)

Неправильні дієслова
WBex. 1 p. 65 (фотозвіт), вчити неправильні дієслова
4-А На залізничному вокзалі. What is the number of your train? How many/Howmuch? Вдосконалення діалогічного мовлення. Нові слова


Правило How many or How much?

PB ex. 3-4p. 163-164
PB ex. 5 p.164
PB ex. 2 p. 162-163 (читати),вчити слова

Матеріали для опрацювання на період з 13 по 17.04 2020 року

Клас Тема уроку Джерела для опрацювання інформації Зворотній зв'язок Домашнє завдання
Понеділок 13 квітня
3 – А Види транспорту.
How do you go to school?
Повторення множини іменника
Повтори слова «Види транспорту»

Утворення множини іменників

Робота з підручником PB ex . 16 p. 17

Відкрий підручник, прослухай вправу та прослідкуй. Потім самостійно прочитай ще раз вправу
Надіслати фото виконання завдання в кінці відео Утворення множини іменників

PB ex . 16 p. 17 (надіслати аудіо або відео запис)
WB p. 15 (домалюй картинку та з’єднай з реченням, познач відповіді) фотозвіт
2 – А Здорове та шкідливе харчування. Do you like apples? Healthy and unhealthy food Нові слова My favourite food (lesson 3)

Healthy and unhealthy food
Прослухати історію, вчити слова
Вівторок 14 квітня
1-А Мої іграшки. My toys. I have got a robot. Розвиток навички говоріння. БуквиQ-T Повторюємо букви A-T

Нові слова “My toys”

Робота в зошиті ст. 32-33 (повторення букв Q-T)
Надіслати фото сторінок 32-33 Вчити іграшки
2-Б Здорове та шкідливе харчування. Do you like apples? Healthy and unhealthy food Нові слова My favourite food (lesson 3)

Healthy and unhealthy food
Прослухати історію, вчити слова
3-Б
(Islands 2)
Види транспорту. How do you go to school? Повторення множини іменника Повтори слова «Види транспорту»

Утворення множини іменників

Робота з підручником PB ex . 16 p. 17

Відкрий підручник, прослухай вправу та прослідкуй. Потім самостійно прочитай ще раз вправу
Надіслати фото виконання завдання в кінці відео Утворення множини іменників

PB ex . 16 p. 17
(надіслати аудіо або відео запис)
WB p. 15 (домалюй картинку та з’єднай з реченням, познач відповіді) фотозвіт
3-Б
(Карп’юк)
Введення неправильних дієслів. I went to the cinema with Ann. Прослухай правило Неправильні дієслова

Прослухай та прочитай вправу 1 на сторінці 98

Виконуємо завдання в зошиті WB ex. 1-2 p. 62 (Подивись відео-пояснення)

Неправильні дієслова
Надіслати фото сторінки 62 з зошита Вчити неправильні дієслова
Середа 15 квітня
2 - Б Види їжі. Healthy and unhealthy food. Тренуватися у читанні. Story time Повтори слова “My favorite food (lesson3)”

Робота з підручником PB ex. 1 p. 82-83 (працюємо по інструкції у відео)

Робота в зошиті WB ex. 1-2 p. 52 (Виконуємо по інструкції у відео)
Надіслати фото зошита с. 52 Записати аудіо чи відео читання історії та надіслати Читати історію, повторювати слова
4-А Повторення. Узагальнення вивченого з теми. My favourite holiday is… Проектна робота «Моє улюблене свято» День сміху у світі Пройти тест

Проектна робота «Моє улюблене свято» (підготувати розповідь чи презентацію, роботу здати до 24 квітня)
2-А Види їжі. Healthy and unhealthy food. Тренуватися у читанні. Story time Повтори слова “My favorite food (lesson3)”


Робота з підручником PB ex. 1 p. 82-83 (працюємо по інструкції у відео)

Робота в зошиті WB ex. 1-2 p. 52 (Виконуємо по інструкції у відео)
Надіслати фото зошита с. 52 Записати аудіо чи відео читання історії та надіслати Читати історію, повторювати слова
Четвер 16 квітня
1-А Моя найулюбленіша іграшка. В мене є робот I have got a robot… Розвиток навички говоріння. Буква Uu Повторюємо букви A-T

Буква Uu

Вчимося говорити про іграшки
Надіслати фото с. 34 Надіслати відео чи аудіозапис відповіді на запитання у відео Вчимося говорити про іграшки Вчимо іграшки
2 - А Види їжі (національна їжа).Вгадай про що я говорю. Тренування слухати і розуміти текст. It is soup. It is red. Нові слова “My favourite food (lesson 4)”

ex. 1 p. 84 (Є завдання для виконання, уважно прослухай)
Надіслати фото зошита у клітинку Вчити нові слова
3-А Види транспорту. They’re bikes. They’re yellow. Введення неправильних дієслів. Прослухай правило Неправильні дієслова

Виконуємо завдання в зошиті у клітинку Завдання

Неправильні дієслова
Надіслати фото робіт у зошиті Вчимо неправильні дієслова
П’ятниця 17 квітня
2 - Б Види їжі (національна їжа). Вгадай про що я говорю. Тренування слухати та розуміти текст. It is soup. It is red. Нові слова “My favourite food (lesson 4)”


PB ex. 1 p. 84 (Є завдання для виконання, уважно прослухай)
Надіслати фото зошита у клітинку Вчити нові слова
3-Б
(Islands 2)
Види транспорту. They’re bikes. They’re yellow. Введення неправильних дієслів. Прослухай правило Неправильні дієслова

Виконуємо завдання в зошиті у клітинку
Завдання

Неправильні дієслова
Надіслати фото робіт у зошиті Вчимо неправильні дієслова
3-Б
(Карп’юк)
СкороВеликдень. Написання листа Великдень в Україні. People go to church on Easter Sunday.Слова «Великдень»

PB ex. 2 p. 118 (прослухай та прочитай)
WB ex. 1 p. 72 (розмалюй,підпиши картинки та надішли фото) PB ex.4 p. 119 (напиши листа вставляючи відповідні слова) фотозвіт
4-А Шкільна подорож. Види транспорту. Are you going to travel? I’m going to travel to Tokyo. Нові слова «Шкільна подорож» Вчити слова,працювати над проектом

Матеріали для опрацювання на період з 06 по 10.04 2020 року

Клас Тема уроку Джерела для опрацювання інформації Зворотній зв'язок Домашнє завдання
Понеділок 06 квітня
3 – А Речення в Past Simple. Did you play in the yard? Тренуватися вживати минулий час. Речення в минулому часі

Task 1

Фізхвилинка “Head and shoulders , knees and toes”

Task 2

Task 3
У відео Task 2 та Task 3 є письмове завдання (напиши його у зошит в клітинку та надішли фото у Viber) Правило «Речення в минулому часі»
2 – А Мій розпорядок дня. Годинник. I go to school at 8 o’clock. Навчитися називати час. Нові слова

Повтори Цифри 1-20

Фізхвилинка “Head and shoulders , knees and toes”

Годинник (опрацьовуємо лише з 1 до 12 години)
Вчимо нові слова, тренуємось говорити час
Вівторок 07 квітня
1-А Мій будинок. My house. Введення нових ЛО з теми. Where is my ball? Розвиток діалогічного мовлення. Введення букви Ss. Повторюємо букви від A – R

Нові слова

Вчимося говорити

Фізхвилинка “Head and shoulders , knees and toes”

Буква Ss
Друкований зошит сторінка 30 (Надіслати фото) Повторюємо букви A-S, слова
2-Б Мій розпорядок дня. Годинник. I go to school at 8 o’clock. Навчитися називати час. Нові слова

Повтори Цифри 1-20

Фізхвилинка “Head and shoulders , knees and toes”

Годинник (опрацьовуємо лише з 1 до 12 години)
Вчимо нові слова, тренуємось говорити час
3-Б (Islands 2) Речення в Past Simple. Did you play in the yard? Тренуватися вживати минулий час. Речення в минулому часі

Task 1

Фізхвилинка “Head and shoulders , knees and toes”

Task 2

Task 3
У відео Task 2 та Task 3 є письмове завдання (напиши його у зошит в клітинку та надішли фото у Viber) Правило «Речення в минулому часі»
3-Б (Карп’юк) Минулі події.Питальна та заперечна форма в Past Simple. Did you play in the yard? Речення в минулому часі (підручник вправа 1 с. 94)

PB ex. 2 p, 94 (вправа у підручнику, утвори заперечну форму)

Фізхвилинка “Head and shoulders , knees and toes”

WB ex. 1 p. 60 (вправа друкований зошит, утвори заперечну форму)

WB ex. 2 p. 60 (вправа друкований зошит, утвори питальну форму та дай відповідь)
WB ex. 1 p. 60, WB ex. 2 p. 60 (надіслати фото у Viber ) Правило «Речення в минулому часі»
Середа 08 квітня
2 - Б Мій розпорядок дня. Годинник. What time do you go to bed?Навчитися називати час. Повторюємо слова

Тренуємось говорити час

Час

Робота з підручником PB ex. 1 p. 80 (Прослухай,прослідкуй та прочитай)
WB ex. 1 p. 51 (надіслати фото)
4-А Великдень у Британії. Традиції святкування. The British celebrate Easter on Sunday. Вдосконалення навички говоріння. When isyour birthday? Давай поговоримо

Слова про Великдень

Easter inEngland
Надіслати відео або аудіо запис (завдання з відео When is your birthday)PB ex.5 p. 148 (прочитає та напиши у зошиті ,наприклад: 1 b, 2 f)Фото надсилаємо у вайбер
2-А Мій розпорядок дня. Годинник. What time do you go to bed?Навчитися називати час. Повторюємо слова

Тренуємось говорити час

Час

Робота з підручником PB ex. 1 p. 80 (Прослухай,прослідкуй та прочитай)
WB ex. 1 p. 51 (надіслатифото)
Четвер 09 квітня
1-А Моя спальна кімната. Предмети в спальні. My bedroom. This is a book. These are books. Повторюємо буквивід A – S

Вчимося говорити

Буква Tt
Знайомство (переглянь мультик, дай відповіді на запитання Як тебе звати та як твої справи? Свою відповідь надішли мені у вигляді аудіо або відео відповіді)

Надішли фото сторінки 31
2 - А Мій розпорядок дня. Годинник. Whattime do you go home , Nee?Тренувати діалогічне мовлення.Повторюємо слова

Робота з підручником PB ex. 2 p. 81 (Перегляньвправу 1 та скажи Nee, Andy)

Робота з підручником PB ex. 3 p. 81 (Прослухайта скажи)
PB Ex. 2 p. 81 (заповни свої відповіді та надішли)WB ex. 2 p. 51 (надіслати фото)
3-А Види транспорту. How many cars are there? Види транспорту

PB ex. 14 p. 16 (прослухати)

PB ex. 15 p. 16 (Порахувати всі види транспорту і записати запитання та відповідь на нього за зразком у підручнику в зошит у клітинку)

Переглядаємо ще раз Речення в минулому часі
PB ex. 14 p. 16

PB ex. 15 p. 16 надсилаємо фото роботи мені на Viber в пп


Past Simple
WB p. 14 (фото у Viber)
П’ятниця 10 квітня
2 - Б Мій розпорядок дня. Годинник. Whattime do you go home , Nee?Тренувати діалогічне мовлення. Повторюємо слова

Робота з підручником PB ex. 2 p. 81 (Перегляньвправу 1 та скажи Nee, Andy)

Робота з підручником PB ex. 3 p. 81 (Прослухайта скажи)
PB Ex. 2 p. 81 (заповни свої відповіді та надішли)WB ex. 2 p. 51 (надіслати фото)
3-Б (Islands 2) Види транспорту. Howmany cars are there? Речення в Past Simple Види транспорту

PB ex. 14p. 16 (прослухати)

ex. 15 p. 16 (Порахувати всі види транспорту і записати запитання та відповідь на нього за зразком у підручнику в зошит у клітинку)

Переглядаємо ще раз Речення в минулому часі
PB ex. 14p. 16

PB ex. 15 p. 16 надсилаємо фото роботи мені на Viber в пп

Past Simple
WB p. 14 (фотоу Viber)
3-Б (Карп’юк) Вихідні.Речення в Past SimpleПереглядаємо ще раз Речення в минулому часіPast Simpleправило
4-А Великдень в Україні. Традиції святкування. Easter is a special day for Ukrainians. Вдосконалення навички читання. Ex.2 a p. 149 (Прослухай відео) Ex. 2 a p. 149прочитати

Матеріали для опрацювання на період з 30.03 по 03. 04 2020 року

Клас Тема уроку Джерела для опрацювання інформації Зворотній зв'язок Домашнє завдання
Понеділок 30 березня
3 – А Цифри 1-100. Минулий час : was, were. I was in the shop yesterday. Phonics ch, sh Пригадуємо числа 1-100.
Відео 1-20
Відео 20-30
Відео 10-100 (десятки)
Працюємо над звуками ch, sh. PB ex.10-13 p. 15,
WB ex. 10-12 p. 13
Перегляньте навчальне відео про дієслово to be в минулому часі
Write numbers (Напиши цифри словами)

Виконай вправу 11 с. 13

Choose the correct word (обери правильне слово)
WB ex. 9 p. 13 (Read the words. Circle the pictures. Прочитай слова. Обведи картинки)
2 – А Їжа. Мені подобається бутерброд з сиром. I like rice. Множина іменника –es. Фонетика ch, sh Повторюємо слова з попереднього уроку:
Відео про їжу

Співаємо пісню “What’s your favourite food”

Відкриваємо друкований зошит на сторінці 49 та виконуємо вправу 1 Listen and tick (прослухай та познач). Для цього переглянь відео та познач свої відповіді в зошиті, потім відповіді відправ мені за посиланням
Відео
Ознайомтесь з навчальним відео «Утворення множини іменника»
Трохи відпочинь та порухайся під пісеньку Baby Shark
Робота з підручником. Сторінка 77 вправа 2 Listen and point to the food girl like (Прослухай та познач улюблену їжу дівчинки)
Ex. 1 p. 49 WB (Познач свої відповіді та обов’язково натисни «Надіслати»)

Choose the correct form of plural.
Обери правильну форму множини. (Обов’язково внизу натисни надіслати)

Ex. 2 p. 77
WB ex. 2 p. 49 (Доповни речення словом у множині),
Ex. 3 p. 49 (Намалюй свою улюблену їжу та напиши речення) Фото виконання надіслати мені на Viber
Вівторок 31 березня
1-А Візит до села. Овочі. Avisit to the village. Робота з буквою Qq. Розвиток навички аудіювання. Повторюємо букви, які вчили A-Q
Алфавіт

Познайомтесь з овочами
Овочі
Допрацьовуємо сторінку 28 у друкованому зошиті (пояснення було надіслане у Viber групу)

Згадай пісню Baby Shark і трохи потанцюй
Надіслати фото сторінки 28 мені на Viber Повторювати букви A-Q
2-Б Їжа. Мені подобається бутерброд з сиром. I like rice. Множина іменника –es. Фонетика ch, sh Повторюємо слова з попереднього уроку:
Відео їжа

Співаємо пісню “What’s your favourite food”

Відкриваємо друкований зошит на сторінці 49 та виконуємо вправу 1 Listen and tick (прослухай та познач). Для цього переглянь відео та познач свої відповіді в зошиті, потім відповіді відправ мені за посиланням
Відео
Ознайомтесь з навчальним відео «Утворення множини іменника»
Трохи відпочинь та порухайся під пісеньку Baby Shark
Робота з підручником. Сторінка 77 вправа 2 Listen and point to the food girl like (Прослухай та познач улюблену їжу дівчинки)
Ex. 1 p. 49 WB (Познач свої відповіді та обов’язково натисни «Надіслати»)

Choose the correct form of plural. Обери правильну форму множини. (Обов’язково внизу натисни надіслати)

Ex. 2 p. 77
WB ex. 2 p. 49 (Доповни речення словом у множині), Ex. 3 p. 49 (Намалюй свою улюблену їжу та напиши речення) Фото виконання надіслати мені на Viber
3-Б (Islands 2) Цифри 1-100. Минулий час : was, were. I was in the shop yesterday. Phonics ch, sh Пригадуємо числа 1-100.
Відео 1-20
Відео 20-30
Відео 10-100 (десятки)
Працюємо над звуками ch, sh. PB ex.10-13 p. 15,
WB ex. 10-12 p. 13
Перегляньте навчальне відео про дієслово to be в минулому часі
Write numbers (Напиши цифри словами)

Виконай вправу 11 с. 13

Choose the correct word (обери правильне слово)
WB ex. 9 p. 13 (Read the words. Circle the pictures. Прочитай слова. Обведи картинки)
3-Б (Карп’юк) Минулі події. Вживання Past Simple Tense. The weather was fine yesterday. Вживання дієслова to be в минулому часі Choose the correct word (обери правильне слово) Правило
Середа 01 квітня
2 - Б Їжа. Мені не подобається молоко. Ти любиш молоко? Так. Do you like? Читання історії Співаємо пісню.
Знайомимось з новими словами
Відео їжа 2
(С. 78 у підручнику)
Як запитати чи любиш ти молоко? Чи Я не люблю молоко. Переглянь відео
Також додатково можеш послухати пісню та потренуватися вживати запитання Пісня

Давай трохи відпочинемо Head, shoulders, knees and toes

Вправа 1 сторінка 78
Прослухай історію , а потім прочитай
WB ex. 1 p. 50 (знаходимо слова в чайнворді та вписуємо їх під відповідні картинки) Фото виконання надіслати мені на Viber
4-А День матері. Традиції святкування. When do the British celebrate Mother’s day? Порядкові числівники. Гра “Name 5 fruit” Сьогодні ми згадуємо 5 фруктів

Робота з підручником вправа 1, 2 сторінка 140
Відео допоможе тобі прослухати ці вправи. Прочитай текст самостійно , а потім виконай завдання 2 b. Для цього заповни форму

Сьогодні ми познайомимось з порядковими числівниками продивись 2 відео та повторюй числівники
Відео 1
Відео 2
Завдання 3 b на сторінці 141 прослухай вправу декілька разів та надішли свої відповіді
Напиши, які 5 фруктів згадав саме ти

Ex 2 b p . 141
(Choose the correct answer)

Ex. 3 b p. 141
PB ex 2 p. 140 (читати) за бажанням можете записати аудіо або відео та надіслати як ви читаєте
Ex. 6 p. 143
2-А Їжа. Мені не подобається молоко. Ти любиш молоко? Так. Do you like? Читання історії Співаємо пісню.
Знайомимось з новими словами
(С. 78 у підручнику)
Відео їжа 2

Як запитати чи любиш ти молоко? Чи Я не люлю молоко. Переглянь відео

Також додатково можеш послухати пісню та потренуватися вживати запитання ПісняДавай трохи відпочинемо Head, shoulders, knees and toes
Вправа 1 сторінка 78 Прослухай історію , а потім прочитай
WB ex. 1 p. 50 (знаходимо слова в чайнворді та вписуємо їх під відповідні картинки) Фото виконання надіслати мені на Viber
Четвер 02 квітня
1-А Овочі. Де ростуть овочі. Введення букви Rr. Розпочинаємо з алфавіту
тепер пригадаймо овочі, які ми розпочали вивчати на минулому уроці

Послухай про нову букву Rr
А тепер відкрий друкований зошит на сторінці 29 та спробуйте написати Велику та маленьку букву. Далі в словах напишіть пропущенні букви та промовте їх.
Згадай пісню Head shoulders knees and toes та трохи порухайся
Надіслати мені фото сторінки 29 у Viber Вчити букву Rr повторювати овочі
2 - А Їжа. Подобається чи не подобається. Do you like bananas, Cody? Тренувати говоріння та аудіювання Пригадай назви їжі
Відео 1
Відео 2
Давай ще раз пригадаємо як утворити запитання чи дати заперечну відповідь, для цього переглянь відео

Робота у підручнику Ex. 2 p. 79 Прослухай та познач

Ex. 3 p. 79l0 Подивись та скажи
Ex. 2 p. 79

Ex. 3 p. 79 Подивись та скажи (за бажанням можете записати відео чи аудіо вашої відповіді та відправити мені на Viber)
WB ex. 2 p. 50 Обведи правильне слово (фото виконання на Viber)
3-А Як пройшов день? Закінчення –ed в Past Simple. I helped my father in the garage. Перегляньте відео про закінчення –ed в минулому часі

Послухайте та прочитайте діалог
Ending – edПереглядати навчальне відео
П’ятниця 03 квітня
2 - Б Їжа. Подобається чи не подобається. Do you like bananas, Cody? Тренувати говоріння та аудіювання Пригадай назви їжі
Відео 1
Відео 2
Давай ще раз пригадаємо як утворити запитання чи дати заперечну відповідь, для цього переглянь відео

Робота у підручнику Ex. 2 p. 79 Прослухай та познач

Ex. 3 p. 79 Подивись та скажи
Ex. 2 p. 79

Ex. 3 p. 79 Подивись та скажи (за бажанням можете записати відео чи аудіо вашої відповіді та відправити мені на Viber)
WB ex. 2 p. 50 Обведи правильне слово (фото виконання на Viber)
3-Б (Islands 2) Як пройшов день? Закінчення –ed в Past Simple. I helped my father in the garage. Перегляньте відео про закінчення –ed в минулому часі

Послухайте та прочитайте діалог
Ending – ed Переглядати навчальне відео
3-Б (Карп’юк) Як пройшов день? Закінчення –ed в Past Simple. I helped my father in the garage. Перегляньте відео про закінчення –ed в минулому часі

Послухайте та прочитайте діалог
WB ex. 1 p. 59 (фото виконання надсилаємо мені у Viber)
4-А День народження — особливий день. Порядкові числівники.When is her mother’s birthday? It’s on the 15th of June. Повторюємо числівники по
відео 1
відео 2

Продовжуємо знайомитися з порядковими числівниками
Відео 3

Робота у підручнику Ex. 2a p. 144 Прочитати
PB ex. 2b p. 145 (написати речення у зошит та надіслати мені у Viber фото виконання)
Кiлькiсть переглядiв: 1543