Матеріали для опрацювання на період з 25.05 по 27.05.2020 року
Дата | Назва предмету | Тема уроку | Джерела для опрацювання інформації | Домашнє завдання |
25.05 | Українська мова | Письмо для себе | Перегляд відео уроку: | Повторити алфавіт. |
Математика | Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач | № 999 – дати відповіді на запитання(у), 1000 - дати відповіді на запитання(у), 1001 – скласти і розв'язати задачі. | Друк.зош. с.68 завд. №1, 2. | |
Я досліджую світ | Кольорові сторінки природи: літо | С. 116 – 117 читати, с.117 – за малюнком склади розповідь. Перегляд відео Гра на кульбабі. Кульбаба - Товсті Щоки | Друк.зош. с.62 | |
25.05 | Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Що я знаю про комп’ютер? | Друкований зошит с.46, виконати завдання 1-3. (фото додам у viber) | |
Математика | Складання і розв’язування задач | № 1002 – знайти, що дешевше, 1003 – склади задачу та розв'яжи. | Друк.зош. с.68 завд. №3,4. | |
Читання | Проектна робота з конструктором Лего « Літні канікули». Формування навичок читання. | Скласти усну розповідь про плани на літні канікули , а також можна скористатися будь яким конструктором та підручними матеріалами та створити поробку на тему «Літні канікули» | ||
27.05 | Математика | Повторення вивчених випадків множення та ділення. | Робота в зошиті з друкованою основою с.69 – 70. | |
Українська мова | Формування та корекція навичок письма. | За власним вибором спиши будь-який текст-опис. | ||
Читання | Досліджуємо текст : висловлюємо думки. Підсумковий урок за рік. | Перегляд відео уроку: |
Матеріали для опрацювання на період з 18.05 по 22.05.2020 року
Дата | Назва предмету | Тема уроку | Джерела для опрацювання інформації | Домашнє завдання |
18.05 | Українська мова | Повторення вивченого про текст. | С. 107, впр. 275 – записати продовження думки про текст; впр.276- прочитати текст та правильну послідовність речень . | Скласти текст-розповідь про прочитану книжку |
Математика | Аналіз діагностичної роботи. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. | Індивідуальні консультації у телефонному режимі. Робота в зошиті з друкованою основою с.66 | Друк.зош. с.67 завдання №1, 2 | |
Я досліджую світ | Створення плакату «Чим я допомагаю природі?» | Створи плакат за своїм задумом, де буде написано чи намальовано, як ти допомагаєш природі. | ||
19.05 | Українська мова | Мої навчальні досягнення. Діагностична робота. Диктант | С. 108- розгляньте малюнок з котиками та складіть за власним вибором текст-розповідь або текст –опис , використовуючи слова з довідки. На чистому аркуші паперу пишемо аудіо- диктант: (фотозвіт) | |
Математика | Повторення вивчених випадків ділення | № 990 – знайти значення виразів, 991 – знайти невідоме ділене (у), 992 – «віднови» рівності. | № 993 – знайди значення виразів. | |
Читання | Читання з другом. Робота в парах над вибраною раніше книгою. | З власним вибором оберіть будь-який текст та прочитайте його своєму другу. Складіть та запишіть три питання до даного тексту та задайте їх товаришу. | ||
20.05 | Математика | Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником | № 994 – дати відповіді на запитання (у), 995- порівняти іменовані числа, 996 – визначи час за годинниками (у). | № 998 - «віднови» рівності. |
Українська мова | Повторюємо вивчене | С. 108, впр.277- запиши слова -назви намальованих предметів у яких є: (с.109 – завдання) | ||
Читання | Інсценізація творів. Казки «Колобок», «Рукавичка». Складання віршів і загадок | Перегля відео, як писати вірші: За допомогою іграшок та з підручних матеріалів зробити домашній театр. Вистава –казка «Колобок» або « Рукавичка» | Скласти та записати вірш про літні канікули . | |
21.05 | Я досліджую світ | Як правильно сортувати сміття. | Читання статті Як правильно сортувати сміття | Поміркуй, чи ти сортуєш сміття? |
Математика | Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел. | Робота на картці | Друк.зош. с.67 завд. №3 | |
Читання | Робота з дитячою книжкою. Зустрічаємо красне літечко. | Надія Красоткіна , вірші про красне літечко. Вірш « А вечір розпускає темні крила» та «А вранці встане сонце променисте» - зробити порівняльну характеристику . | Вивчити вірш про літо за бажанням. | |
22.05 | Я досліджую світ | Пори року: зима, весна, літо, осінь. | Перегляд відео Пори року. 4 сезони. | Намалюй свою улюблену пору року |
Дизайн і технології | Все пов'язано з усім. Вишеньки- сестрички. | Вишеньки. Альбом «Маленький трудівничок» с. 95 необхідні матеріали для роботи і послідовність виконання. | ||
Читання | Поетична вітальня. Конкурс віршів. | Проводимо відео конкурс на найкращого декломатора віршів (вільна тема) |
Матеріали для опрацювання на період з 12.05 по 15.05.2020 року
Дата | Назва предмету | Тема уроку | Джерела для опрацювання інформації | Домашнє завдання |
12.05 | Українська мова | Складання тексту за серією малюнків | Перегляд відео уроку: С. 105, впр.268- записати по одному реченню до кожної з казок, впр. 269- скласти речення ,використовуючи слова з довідки. | С. 105 -розгляньте малюнки з дівчинкою та складіть речення до серій малюнків , щоб утворився текст |
Математика | Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел | № 981 – порівняй кількість яєць (у), 982 - знайти значення виразів (у), 983 – знайди невідомий доданок, 984 – «віднови» рівності. Перегляд відео Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел | № 985 - знайди невідоме зменшуване,від'ємник, 986 – «віднови» рівності. | |
Читання | Б. Харчук. Ромашка. Діаностична робота. Перевірка навички читання вголос | С. 138-139, виразно читати та переказувати . Перевірка навичок читання вголос 2 клас, ІІ семестр Документ: (Фотозвіт) або на вайбер. | ||
13.05 | Математика | Повторення вивчених випадків множення | № 987 - знайди значення виразів, 988 – знайди невідомий множник, 989 – «віднови» рівності (у). Перегляд відео Повторення вивчених випадків множення | Працюємо у зошитах з друкованою основою – с. 64 |
Українська мова | Складання тексту про події з власного життя | Перегляд відео уроку: с. 106 – 107, впр. 272 –перекажи текст , уникаючи повторів. | Створіть текст про події з вашого життя. | |
Читання | Мої навчальні досягнення. Узагальнення за розділом | С. 140- 141, опрацювати самостійно завдання та дати усно відповіді (1-12) | ||
14.05 | Я досліджую світ | Урок-екскурсія «Мікрорайон в якому я живу». | Найкраще місце на землі те, де ви народилися і живете. Тут ваші рідні і близькі вам люди, друзі. У нас є: і березовий гай, і сосновий бір, і квітучі, трави на луках, і безмежні ниви, на яких колоситься то, пшениця, і сади, і річка, і ставки. | Прогуляйтеся разом з батьками та насолодіться красою весни. |
Математика | Діагностична робота | Завдання з математики | ||
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюся складати загадки | С.40-41 , виконати завдання 1-6,розгадати загадки та дописати слова у пропущені місця в реченнях. (робити у звичайний зошит, фото сторінок будуть у viber) | ||
15.05 | Я досліджую світ | Я дружу з природою . | С.118 – 119 – читати. Як ти можеш допомогти планеті Земля? С.119 – доповни своїми ідеями (у). Перегляд відео Пригоди лісових друзів – Охорона природи | Др.зош.с. 63 |
Дизайн і технології | Все пов'язане з усім. Ніжний бузок. | Альбом «Маленький трудівничок» с.93 необхідні матеріали для роботи і послідовність виконання. Малюнок-основа с. 91 | ||
Читання | Читання для себе. Читання улюбленої казки. | Робота з улюбленою книгою ( читати та переказувати) |
Матеріали для опрацювання на період з 04.05 по 08.05.2020 року
Дата | Назва предмету | Тема уроку | Джерела для опрацювання інформації | Домашнє завдання |
Понеділок | ||||
04.05 | Українська мова | Порівняння текстів– розповідей і текстів–описів | Відеоурок: С.102, впр. 259 –прочитайте два текста та порівняйте ( виконайте письмово завдання «?») | Впр. 261- знайти та записати загадку про зайчика . Підкреслити слова що його описують. |
Математика | Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач | № 952 – назви числа, пропущені в таблиці (у), 953 – розглянь записи, вивчи правило(у), 954 - знайди значення виразів (у), 955 - знайди значення виразів, 956 - розв'яжи задачу (у), 957 - розв'яжи задачу, 958 – обчисли периметр квадрата. Перегляд відео Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. | № -960 розв'яжи задачу, 959 – знайди значення виразів. | |
Я досліджую світ | Створення плакату з дорожніми знаками. | Перегляд відео Азбука безпеки на дорозі тітоньки Сови - Дорога і дорожні знаки Намалюй дорожній знак «Пішохідна доріжка» | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=PNJYPJLpyD0 Світлофори і перехрестя | |
Вівторок | ||||
05.05 | Українська мова | Виражальні засоби мови | Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=h-80pK6CFhY С. 103 , впр.263- порівняйте вірш та текст , вивчити правило на с.104. | Впр.264- Складіть текст-розповідь або текст-опис фрукта , який вам смакує. |
Математика | Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами.Обчислення периметра прямокутникаРозв’язування задач | Перегляд відео (https://www.youtube.com/watch?v=l5FPNhdEh1w Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами.) № 961 - знайди значення виразів (у), 962, 963 – розглянь правильне виконання обчислень(у), 964 - знайди значення виразів(у), 965 – знайди значення виразу, 966 – виконай дії з іменованими числами, 967 - розв'яжи задачу(у), 968 - розв'яжи задачу, 969 – обчисли периметр прямокутника. | № – 971 знайди значення виразів, 972 - розв'яжи задачу. | |
Читання | Діагностична робота. Робота з літературним твором | https://padlet.com/derkachmaria50/gkpldaekfmg7tkou Виконати завдання (крок 5) на листочку. ( фотозвіт) | ||
Середа | ||||
06.05 | Математика | Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника | Перегляд відео (Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника https://www.youtube.com/watch?v=zJ9m7TbrnMk ) № 973 – знайди значення виразів (у), 974 – знайди значення виразу, 975 - знайди значення виразів (у), 976 – склади задачу (у), 977 – склади задачу і розв'яжи, 978 – побудуй прямокутник. | № 979 - знайди значення виразів, 980 - розв'яжи задачу. |
Українська мова | Складання тексту за ілюстрацією | Відеоурок : https://www.youtube.com/watch?v=G2xvb-hmgOg Впр.265- усно, впр. 266- скласти текст-опис, за допомогою слів з довідки. | Впр.-267- скласти та записати текст-опис сонечка. | |
Читання | Аналіз діагностичної роботи. Формування навичок читання | Перегляньте презентацію https://www.youtube.com/watch?v=EcKt1SJW8Mk Запишіть утворені прислів’я, слова та речення. | ||
Четвер | ||||
07.05 | Я досліджую світ | Вчимося правильно переходити дорогу. | Перегляд відео (https://www.youtube.com/watch?v=LZPYD79a3nQ ПДР: як правильно переходити дорогу) | Розіграй сценку вдома із мамою, бабусею чи татом, як ти будеш самостійно переходити через дорогу. |
Математика | Розв’язування задач. Узагальнення і систематизація знань учнів. | Працюємо у зошитах з друкованою основою – с. 62 - 63 | ||
Читання | Робота з дитячою книжкою. Ясне сонечко, рідна матінко. | Напишіть привітання для мами ( листівка , смс, вірш,…) Подаруйте матусі . | ||
П’ятниця | ||||
08.05 | Я досліджую світ | Як правильно перейти через залізничний переїзд? | Перегляд відео (Азбука безпеки на дорозі тітоньки Сови - Метро і залізниця https://www.youtube.com/watch?v=p8n-nIy6zGM | А де ти можеш перейти залізничні колії у нашому місті? |
Дизайн і технології | Рух і час. Пташине гніздечко. | Альбом «Маленький трудівничок» .86 необхідні матеріали для роботи і послідовність виконання. Малюнок-основа с.89, шаблони - 87 | ||
Читання | Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як ми вшановуємо наших мам. В. Гринько. Мама. А.Костецький. Все починається з мами | С. 136 – прочитати виразно вірш В.Гринька « Мама», А. Костецького « Все починається з мами» - дати відповіді на питання на с.137(1-2) | Написати міні – твір на тему « Ким для мене є мама» ( 3-4 речення) |
Матеріали для опрацювання на період з 27.04 по 30.04 2020 року
Дата | Назва предмету | Тема уроку | Джерела для опрацювання інформації | Домашнє завдання |
Понеділок | ||||
27.04 | Українська мова | Заголовок тексту | С. 98, впр. 249 – прочитати текст та списати основну частину( ту з якої найбільше отримуєш інформації); впр. 250 – списати діалог. Переглянути відео (самостійна робота) | Впр .251 – записати складений текст до малюнка та дібрати заголовок. |
Математика | Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою | № 916, 917, – обчислити значення виразів (у), 918 – знайти значення виразів, 919 - розв'яжи задачу, 920 - розв'яжи задачу (у), 922 – ознайомитися із результатами змагань. Перегляд презентації | № 923 - розв'яжи задачу, 924 – порівняй периметри двох фігур. | |
Я досліджую світ | Безпека там, де ти живеш. | С.114 – 115, читати, с. 114 – встанови відповідність: правило – малюнок. Перегляд відео Корисні підказки. Загубився | Др.зош.с. 61 | |
Вівторок | ||||
28.04 | Українська мова | Текст – розповідь | Перегляд відео: с.99-100, впр. 252-прочитати текст та усно дати відповіді на питання, вивчити правило , впр.253 письмово. | Впр.254- спиши речення , які належать до розгортання події. |
Математика | Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач | Перегляд відео Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач № 925 – обчисли частку (у), 926 – вивчити правило, 927 – «віднови» нерівності (у), 929 – знайти значення виразу, 930 - розв'яжи задачу (у), 931 - розв'яжи задачу. | № 933– знайди значення виразу, 932 - розв'яжи задачу. | |
Читання | Г. К. Андерсен. Принцеса на горошині | С. 131 –1132 прочитати виразно казку Г. К. Андерсена « Принцеса на горошині» Прослухати аудіо казку « Гидке каченя» Прослухати аудіо казку «Соловей» | Перекажіть докладно казку та дайте відповіді на питання після казки . | |
Середа | ||||
29.09 | Математика | Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника | Перегляд відео Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника № 934 – обчислити (у), 935 – заміни множення додаванням (у), 936 – вивчити правило, 937 - знайди значення виразів (у), 938 - знайди значення виразів, 939 – обчисли периметр прямокутника, 940 - розв'яжи задачу. | № -941 знайди значення виразів, 942 - розв'яжи задачу. |
Українська мова | Текст – опис | Перегляд відео уроку: с.101, впр.256 прочитати загадку і дати усно відгадку, вивчити правило , впр. 257 – письмово позначити основні частини тексту. | Впр.258-списати речення ,які належать до частини, де описано загальне враження та висновок. | |
Читання | Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі | С. 133 – прочитати виразно текст А. Камінчука « Далекий голос зозулі» Перегляд відео «Пробудження весни» «Спів зозулі» | ||
Четвер | ||||
30.04 | Я досліджую світ | Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні місця? | с.115 – дати відповіді на питання. Пригадайте, чи є біля школи небезпечні місця. А які небезпечні місця біля твого будинку? | |
Математика | Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач. | Перегляд відео Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. № 943 - знайди значення виразів (у), 944 – вивчити правило, 945 - знайди значення виразів, 946 - знайди значення виразу зі змінною, 927 - розв'яжи задачу (у), 948 - розв'яжи задачу. | № 950 - знайди значення виразів, 951 - розв'яжи задачу. | |
Читання | З. Мензатюк. Іди, іди ,дощику | С.134 – прочитати виразно оповідання «Іди, іди , дощику» за З. Мензатюк. Презентація | Вивчити закличку за власним вибором. |
Матеріали для опрацювання на період з 21.04 по 24.04 2020 року
Дата | Назва предмету | Тема уроку | Джерела для опрацювання інформації | Домашнє завдання |
Вівторок | ||||
21.04 | Українська мова | Деформований текст | Відеоурок | Спиши з вправи 245 частину , яка має бути другою. |
Математика | Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач | Перегляд відео Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач) № 908, 909 – досліджуємо таблицю (у), 911 – «віднови» рівності, 912, 913 - розв'яжи задачі. | № 914 – знайди значення виразів, 915 - розв'яжи задачу. | |
Читання | Великдень. Р. Завадович. Великдень | С. 127- причитати текст « Великдень», с.128 – вірш Р . Завадович « Великдень» - виразно навчитися читати, звертаючи увагу на розділові знаки . | Дати відповіді на питання с.129( 1-3) | |
Середа | ||||
22.09 | Математика | Діагностична робота | Діагностична робота ФОТОЗВІТ | |
Українська мова | Будова тексту | Відеоурок Вивчити правило на с. 97. Вправа 248 - спиши утворений текст , користуючись словами для довідки. | Спиши з тексту вправи 247 зачин і кінцівку ,позначивши їх квадратною дужкою . | |
Читання | К. Перелісна. Писанка | С. 129- виразне читання вірша К. Перелісної « Писанка». | Дати відповідіь на питання с.129(4) ( можна фото) | |
Четвер | ||||
23.04 | Я досліджую світ | Ти ростеш і змінюєшся. | С.110 – 111, читати. С.111 – робимо дослідження: відстань між витягнутими в боки руками – це і є твій зріст. Перевір. Перегляд презентації Ти ростеш і змінюєшся | Др.зош.с.58 |
Математика | Аналіз діагностичної роботи. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. | Індивідуальні консультації по телефону. Робота у зошиті з друкованою основою (наступна тема після опрацьованої). | ||
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюся складати розповідь за поданим початком. | С. 38 – 39 , прочитати загадку та записати відгадку. Виконати завдання 1 – 5, звертаючи увагу на словникові слова. (Фото надішлю у вайбер) | Намалювати малюнок до складеного тексту. | |
П’ятниця | ||||
24.04 | Я досліджую світ | Турбуюся про здоров’я. | Перегляд відео Корисні підказки С.112 – 113, читати С.113 – дати відповіді на питання | Др.зош.с.59 Перегляд відео Як правильно мити руки |
Дизайн і технології | «Котики-воркотики» - це вербовий цвіт | Альбом «Маленький трудівничок» с.79 необхідні матеріали для роботи і послідовність виконання. Малюнок-основа с.77 | ||
Читання | Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак | С.129 – ознайомлення з авторськими або літературними казками. Іван Франко « Лисичка і рак» - прочитайте виразно казку та спробуйте прочитати в особах. Прослухати казку І . Франка «Осел і Лев» – Переказ казки. | Прослухати аудіо казку «Заєць та їжак» Створіть малюнок до казки. |
Матеріали для опрацювання на період з 13.04 по 17.04 2020 року
Дата | Назва предмету | Тема уроку | Джерела для опрацювання інформації | Домашнє завдання |
Понеділок | ||||
13.04 | Українська мова | Мої навчальні досягнення. Діагностична робота. Діалог. | Письмовий діалог - 3 репліки одного учасника/учасниці розмови (з урахуванням вступних і прикінцевих етикетних формул) Написати на окремому листочку.(фотозвіт) Кожна нова репліка з нового рядочка пишеться. | |
Математика | Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника | №871 – склади рівності виразів за зразком (у), 873 – порівняй вирази, 874- виконай дії з іменованими числами, 875-876 - розв'яжи задачі (у), 877 - розв'яжи задачу. Перегляд відео Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення | №879 - розв'яжи задачу, 880 – порівняй периметри двох фігур. | |
Я досліджую світ | Світове господарство. | С.107 – читати. Перегляд відео Поняття про світове господарство | Др.зош.с.55 | |
Вівторок | ||||
14.04 | Українська мова | Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого про речення | С. 93 – впр.237 доповни усно кожне речення, впр.238 - списати вірш , вкінці кожного речення вказати його вид. Мої навчальні досягнення: с.94 -Запишіть за малюнком по два речення питальних, розповідних , спонукальних. | С. 94 , впр. 240.Склади й запиши речення |
Математика | Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач | Перегляд відео Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. № 881 – обчислити добутки за зразком (у), 882 – за схемою склади добутки з множником 8 (у), 883 – обчислити (у), 884 – «віднови» рівності, 886 - розв'яжи задачу, 887 – побудуй прямокутник. | №888 – знайди значення виразів, 889 - розв'яжи задачу. | |
Читання | Діагностична робота. Аудіювання | Текст для читання Форма для перевірки | ||
Середа | ||||
15.09 | Математика | Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач | Перегляд відео Знаходження невідомого дільника. № 890 – обчисли частки (у), 891 – назви пропущені числа (у), 893 - «віднови» рівності, 894 - розв'яжи задачу за поданим планом. | №896 - знайди значення виразів, 897 - розв'яжи задачу. |
Українська мова | Текст. Ознаки тексту. | С. 95 – вивчити правило, впр. 241 – порівняйте розповіді , та випишить з розповіді Максима розповідні окличні речення, впр. 242 – поставити речення у правильну послідовність та спишіть текст. Відео урок | С. 96, впр. 243 -склади текст і запиши . Заголовок тексту « Весняні роботи» | |
Читання | Аналіз діагностичної роботи. Формування навичок читання | Великодня казка – оповідання « Вербова гілка Великодні легенди для дітей. | Підготувати переказ однієї з легенд | |
Четвер | ||||
16.04 | Я досліджую світ | Проводимо дослідження. Які товари з України відправляють за кордон? | Перегляд відео Що експортує Україна Експорт – вивіз певних товарів за кордон. | Які товари з України відправляють за кордон? |
Математика | Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач | Перегляд відео Складання за схемою добутків з першим множником 9. № 898 – заміни множення додаванням (у), 899 – склади за схемою добутки (у), 900-901 – знайти значення виразів, 903- розв'яжи задачу, 905 – побудуй квадрат. | № 906- знайди значення виразів, 907 - розв'яжи задачу. | |
Читання | М.Хоросни- цька. Тоненьким прутиком. Т.Строкач. Котики вербові | С. 126 – прочитати текст «Вербна неділя» за О Кротюк., дати відповіді на питання в кінці тексту. с.126 – 127 вірш М Хоросницької « Тоненьким прутиком» та вірш Т. Строкач « Котики вербові», виразно навчитися читати. | Вивчити один з віршів на пам’ять. | |
П’ятниця | ||||
17.04 | Я досліджую світ | Людина і її тіло. | С.108-109 – читати. Перегляд відео Як почути свое тіло Др.зош.с.56-57, на с.56, завдання 2 – зліпи із пластиліну скелет кисті руки.(фотозвіт) | |
Дизайн і технології | Ідеї, винаходи, відкриття. | Рюкзак. Альбом «Маленький трудівничок» с.74 необхідні матеріали для роботи і послідовність виконання. Малюнок-основа с.75 | ||
Читання | Робота з дитячою книжкою. Ой, весна, весна, днем красна. | Складіть поетичний букет із улюблених весняних квітів. Прочитати виразно вірші. | Намалювати букет весняних квітів. |
Матеріали для опрацювання на період з 06.04 по 10.04 2020 року
Дата | Назва предмету | Тема уроку | Джерела для опрацювання інформації | Домашнє завдання |
Понеділок | ||||
06.04 | Українська мова | Поширення речень за питаннями та поданими словами | С. 90 – вивчити правило про зв’язок слів у реченні, впр. 228- за допомогою запитань встановити зв’язок слів у реченнях, впр. 229- доповнити речення словами з колонки зліва та записати. Перегляд відео | Впр. 230- списати текст вставляючи пропущені слова з довідки. |
Математика | Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач | № 835 – дослідити таблицю множення, 836 – знайти значення виразів, 836 – виконати дії з іменованими числами перегляд відео Дії з іменованими числами , 839 - розв'язати задачу, 840 – пригадай, що таке периметр прямокутника. | №841 – обчислити периметр прямокутника, 842 - розв'язати задачу. | |
Я досліджую світ | Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі? | Доля Квіткової феї – зоряна історія Катерини Білокур, перегляд відео | Перегляд відео Картини Катерини Білокур | |
Вівторок | ||||
07.04 | Українська мова | Деформовані речення | Перегляд відео С. 91 – розгляньте малюнок, впр. 231 – запиши складені речення, впр.232- доповни діалог їжачка та сонечка та запиши складений діалог. | С. 91 –прочитай вірш Л. Пшениної та випиши підкреслені речення , а також створи усно діалог , даючи відповіді на запитання . |
Математика | Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач | № 844 – обчислити ланцюжком по колу (у), 846 - знайти значення виразів, 840 – знайти периметр квадрата, використай правило, 850 – обчислити периметр кожної фігури. Перегляд відео Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. | №851 – обчислити периметр квадрата, 852 - розв'язати задачу. | |
Читання | Христоматія дитячої класики. | В . Сухомлинський « Квітка сонця», улюблені вірші та пісеньки дітей. Наталя Забіла «Олівець – малювець». Перегляд відео | Намалювати малюнок за віршем Н.Забілої «Олівець – малювець» | |
Середа | ||||
08.09 | Математика | Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач | № 853 – назвати числа, пропущені в таблиці, 855 - знайти значення виразів, 857 - розв'язати задачі. Перегляд відео Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач. | № 859 - знайти значення виразів, 860 - розв'язати задачу. |
Українська мова | Складання речень за малюнками | С. 92 впр. 234 –прочитай початок казки та спиши діалог лисичок, впр. 235 – добери імена дітям та дай письмово відповіді на питання. Перегляд відео | С.92 впр. 236 – склади та запиши три речення ,як ти провів (провела )вихідний день. | |
Читання | Михайло Стельмах. Гуси-лебеді летять | Прослухати аудіо-запис казки | Підготувати переказ казки « Гуси-лебеді». | |
Четвер | ||||
09.04 | Я досліджую світ | Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні? | Перегляд відео Природа навесні. Ознаки весни. | Написати, які ознаки весни ти уже бачив(ла). |
Математика | Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач | № 862 – складання за схемою добутків, 863 – знайти значення виразів, 864 – виконати дії з іменованими числами, 865 - розв'язати задачу (у), 866 – пригадай, що таке прямокутник. Перегляд відео ПРЯМОКУТНИК для дітей - Вивчаємо геометричні фігури | № 868 – побудуй прямокутник, 869 – знайти значення виразів, 870 - розв'язати задачу. | |
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення.Навчаюся складати розповідь на основі власного досвіду | С. 36 – 37 , розповідь про майбутню професію, ознайомлення з такими професіями , як вчитель, музикант, художник. Склади і запиши три речення про майбутню професію. Перегляд відео про цікавий світ професій. | Намалюй власну картину та підготуй за нею розповідь. | |
П’ятниця | ||||
10.04 | Я досліджую світ | Світ різноманітний . | С.106 – читати Презентація на тему: "Раси" та Звичаї та традиції різних народів | Др.зош.с.54 |
Дизайн і технології | Ідеї, винаходи, відкриття. | Вчимося пришивати гудзики. Альбом «Маленький трудівничок» с.73 необхідні матеріали для роботи і послідовність виконання. Малюнок-основа с.81 та машина с.75 | ||
Читання | Узагальнення за темою(творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) | Перегляд мультика «Дівчинка та Зайці» Загадки для дітей | Підготувати сценку про зайців та дівчинку. |
Матеріали для опрацювання на період з 30.03 по 03. 04 2020 року
Дата | Назва предмету | Тема уроку | Джерела для опрацювання інформації | Домашнє завдання |
Понеділок | ||||
30.03 | математика | Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником | Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. № 800, 804 працюємо усно, № 805 - розв'язати задачу усно. | № 801–знайти значення виразу, 802-обчислити ланцюжком по колу, 803 – розв'язати задачу |
Українська мова | Питальні речення. Інтонація питальних речень | С. 84-86, вивчити правило, впр. 216 – списати текст , вставляючи розділові знаки в кінці речення. С. 86 – вивчити правило про діалог та репліки, відео | впр. 217- списати запитання та дати відповіді. | |
Я досліджую світ | Пізнаю свій край | С.100 – 101 читати, с.101 – відповідати на питання відео 1 відео 2 | Др.зош. с. 51 | |
Вівторок | ||||
31.03 | Українська мова | Спонукальні речення. Інтонація | С. 86 -87,вивчити правило , впр. 218 – списати спонукальні речення відео | Впр.220 –списати речення та підкреслити спонукальні. |
Математика | Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Скла¬дання і розв’язування задач | № 809 – складання добутку, № 810 – обчисли, скориставшись таблицею, №811 – знайти значання виразу зі змінною. | № 814 - розв'язати задачу за поданим планом, 815 – знайти значення виразів | |
Читання | Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом | С. 122 розгляньте репродукцію картини українського художника К . Чепіги та складіть усний твір за планом. ( письмово – за бажанням). | Підготувати розповідь за планом | |
Середа | ||||
01.04 | Українська мова | Спонукальні окличні та неокличні речення | С.87- 88, вивчити правило , впр. 221 – усно, впр. 222-списати спонукальні речення, відео | впр. 223 – усно скласти розповідь за малюнком ( записати 3 спонукальних речення та 3 питальних речення ) |
Математика | Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач . | № 817 – знайти частки за схемами, 822 – вивчити правило (у), № 818 – знайти значення виразу зі змінною, відео | 821 – розв'язати задачу,824-порівняти | |
Читання | К. Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень. ГештеҐ | Виразне читання вірша Н Забілої « Квітень» | зробити аплікацію на тему «Весна» | |
Четвер | ||||
02.04 | Я досліджую світ | Київ – столиця України. | С.102 – 103 читати відео 1 відео 2 | Др.зош. с.52 |
Українська мова | Розділові знаки в кінці речень | С.88 – 89, впр.224 – усно, впр.225 – прочитати текст, списати, уставляючи пропущені розділові знаки. | Впр.226 – спиши три питальні речення. | |
Математика | Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника. | № 826 – обчислити вирази, 827 - за схемою скласти добутки ( у), № 828 - знайти значання виразів, | № 830 - розв'язати задачу, 832 – обчислити периметр кожного прямокутника | |
П’ятниця | ||||
03.04 | Я досліджую світ | Славетні українці. | С.104 – 105 читати відео 1 відео 2 відео 3 відео 4 відео 5 відео 6 відео 7 | Др.зош. с.53 |
Дизайн і технології | Летить мій вітрильник | Альбом «Маленький трудівничок» с.70 – 71 Необхідні матеріали для роботи і послідовність виконання вказані на с.70 | ||
Читання | Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка) | С.124 – 125 Прочитайте виразно казку «Як квітень до Березня в гості їздив…» - дати відповіді на питання в кінці казки та підготувати переказ за вказаним планом у 8 завданні. | Читати виразно казку |