Матеріали для опрацювання на період з 18.05 по 22.05.2020 року

Дата Предмет Тема уроку Джерела для опрацювання Домашнє завдання
Понеділок
18.05 Літературне читання С. Дерманський « Мрія Маляки» («Хрестоматія, с. 97-98) С. Дерманський « Мрія Маляки» («Хрестоматія, с. 97-98) Прочитай текст – с.97-98 та дай відповіді на запитання. Як Маляку звали насправді? Чому дівчинка отримала таке ім’я? Про що марила Маляка? Для чого вона почала збирати гроші? Чому її приваблювала ця подорож? Виразно прочитай домашньому слухачеві уривок. Як ти гадаєш, потрапить Маляка на острів Комодо? А про що мрієш ти?
Математика Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Рівняння, периметр прямокутника. (С.168 – 169, № 68 – 77 ) Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Рівняння, периметр прямокутника. (С.168 – 169, № 68 – 77 ) Презентація-помічник до уроку «Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел» №69 (1,2) – письмові обчислення №71(3,4) – письмові обчислення в зошит №72,73,74,75 – в зошит №76,77 – за зав-данням 2000 с.43 (1)
Природознавство Контрольна робота за темою « Людина та її організм». Гігієна органів чуття.(с.165 – 167) Контрольна робота за темою « Людина та її організм». Презентація «Як попередити захворювання органів чуття» . Гігієна органів чуття.(с.165 – 167) Переглянь презентацію. Виконай завдання. Уважно опрацюй статтю. Дай відповіді на запитання. Подумай,чому ж органи чуття потрібно берегти і піклуватися про них. Намалюй один орган чуття і склади правила догляду за ними.
Вівторок
19.05 Літературне читання С. Дерманський «Мрія Маляки» («Хрестоматія, с. 99) С. Дерманський «Мрія Маляки» («Хрестоматія, с. 99) Прочитай текст на с.99. дай відповіді на запитання. Де Маляка малювала драконів? Де Маляка бачила справжню гармату? Ким раніше працювала бабуся Маляки? Розкажи, чому як бабуся стала працювати в музеї ? Про що лише могла мріяти Маляка? С.99 – прочитай та підготуй деталь-ний переказ ІІІ абзацу.
Українська мова Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом Диктант (Контрольна робота)
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом. Здо с.82, виконай за завданням, записавши роботу в зошит.
Здо с.81 – за завданням.
Математика Усне і письмове додавання віднімання двоцифрових і трициф-рових чисел. Складені задачі на 2-4 дії. (с. 169 – 170, №78 – 86) Усне і письмове додавання віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Складені задачі на 2-4 дії. (с. 169 – 170, №78 – 86) Презентація «Складені задачі на 2-4 дії». Виконай усний рахунок за презентацією. №79 – в зошиті письмово ( стовпчиком) №80 – перше рівняння розглянь у презентації, а друге – четверте виконай у зошиті №82 – можна виконати усно №83, 84 – у зошиті №85, 86 – у зошит 2000 с.43 (2)
Середа
20.05 Літературне читання Урок позакласного читання. Сторінками улюблених книг Прочитай твір твого улюбленого письменника, перекажи прочитане рідним. Визнач головну думку. Що тебе найбільше здивувало в творі? Перечитай цю частину ще раз. Щоб ти змінив? За бажанням нама-люй ілюстрацію.
Українська мова Повторення вивченого. Іменник Повторення вивченого. Іменник Тренажер «Іменник». Презентація-помічник до уроку «Іменник». Виконай завдання спочатку за тренажером, а потім попрацюй за презентацією - помічником до уроку, виконуючи вправи за завданням. А це твоє домашнє завдання. Спиши визнач відмінки підкреслених іменників. На високому стеблі – велика квітка. Вона схожа на сонце. І називають цю квітку соняшником. На небі з’явилася ранкова зірниця. Затремтіли пелюстки. То соняшник жде сходу сонця. Він повертає до нього свою золотаву голівку. Здо с.80
Математика Множення і ділення трицифрових чисел. Закони множення і ділення. Задачі на кратне порівняння чисел. ( с.171 – 172, №87 – 96) Множення і ділення трицифрових чисел. Закони множення і ділення. Задачі на кратне порівняння чисел. ( с.171 – 172, №87 – 96) Презентація-помічник до уроку «Множення і ділення трицифрових чисел» Повтори окремі випадки множення і ділення – с.171 та усно виконай завдання №88 №89 – усно №90 – запиши у зошит №91, 92, 93 – у зошит №94 – практично ( можна зробити малюнок) №95, 96 – за завданням 2000 с. 43(3)
Четвер
21.05 Літературне читання Г. Вдовиченко «Найдовші вуса» ( Хрестоматія, с.101-102) Контрольна робота. навичка читання вголос. Г. Вдовиченко «Найдовші вуса» ( Хрестоматія, с.101-102) Прочитай зазначений уривок та усно виконай тест: 1.Який конкурс найважливіший для кожного муркотуна? а) на найдовші язики б) на найдовші вуха в) на найдовші хвости 2. Як називається конкурс? А) « Найдовші вуса» б) « Вуса сезону» В) « Вуса блискучі» 3.Чим вимірюватимуть довжину вусів? А) метром б) мотузкою для білизни В) шнурівкою з кросівки 4. Скільки помічників було у судді Бубуляка? А) три 2) два 3) чотири 5. Про який конкурс мріяв Клаповух? А) « Хвости сезону» б) « Вуха сезону» В) « Язики сезону» 6. На який конкурс очікувала Хвостуля? а) « Кігті сезону» б) « Носики сезону» в) «Хвости сезону». 7. Що на такі пропозиції відповів Коментатор-Чорний кіт? А)» Ніяких інших конкурсів» Б) «І не мрійте» В) «Змагання вусами – це лише початок». Перечитай ще раз цей уривок, нама-гайся голосом передати характер дійових осіб.
Природознавство Правила здорового способу життя. Презентація «Правила здорового способу життя». Переглянь презентацію, виконай завдання. Чому людина має вести здоровий спосіб життя? Склади для себе правила здорового способу життя і постарайся їх дотримуватись.
Я у світі Винаходи людства. Необхідність взаємодо-помоги, співпраці, охо-рони природи спільни-ми зусиллями. Винаходи людства. Необхідність взаємо-допомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями. С.130 – розглянь малюнки. Чи знаєш ти, як і коли винайдені ці речі? Знайди відповідь в Інтернеті і розкажи про один з винаходів своїм рідним. Що б ти хотів винайти? Зошит с 41-42 – перевір свої знання
П’ятниця
22.05 Українська мова Повторення вивченого. Прикметник Повторення вивченого. Прикметник Тренажер «Прикметник». Презентація-помічник до уроку «Прикметник (повторення)». Попрацюй з тренажером. Виконай тест ( у презентації-помічнику) Виконуй вправи за завданням ( усно чи письмово). Впр.400 – за завданням 2000 с. 48
Математика Ділення з остачею. Властивість остачі. За-дачі вивчених видів (с.175 – 176, № 108 – 119) Ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі вивчених видів. (с.175 – 176, № 108 – 119) Попрацюй з тренажером «Ділення з остачею». Презентація «Ділення з остачею. Властивості остачі». Ця презентація тобі допоможе. Виконай усний рахунок Пригадай правило №109 – усно Вирази №119 – познач порядок виконання дій і дії запиши в зошит Задача №111 – усно Задачі № 122, 123 – у зошит по діях А ще зроби цікаві задачі – тобі сподобається №114, 123 – виконати 2000 с.45(1,2)

Матеріали для опрацювання на період з 12.05 по 15.05.2020 року

Дата Предмет Тема уроку Джерела для опрацювання Домашнє завдання
12.05 Літературне читання Узагальнюючий урок «Гумор у дитячій літературі» Узагальнюючий урок «Гумор у дитячій літературі». С.173 Виконай завдання на с.173. прочитай твори Миколи носова, Всеволода Нестайка, гумористичні вірші Грицька Бойка, твір Сашка Дерманського ( за вибором). Тобі буде читати їх легко і цікаво, тому що вони гумористичні, читай та посміхайся. Твір за вибором.
Математика Усне додавання та віднімання трициф-рових чисел. Розрядний склад числа. Читання і запис трицифрових чисел. Задачі, що містять зменшення або збільшення на кілька одиниць. (с.160 – 161, № 11 – 20) Усне додавання та віднімання трицифрових чисел. Розрядний склад числа. Читання і запис трицифрових чисел. Задачі, що містять зменшення або збільшення на кілька одиниць. (с.160 – 161, № 11 – 20) Презентація-помічник до уроку « Розрядний склад числа». №11 – усно №12 – прочитай числа в нумераційній таблиці (полічи кружечки і отримаєш трицифрове число) №13,14 – письмово №14 – усно № 16, 17 – письмово №18 – задача з логічним навантаженням № 19, 20 – письмово 2000 с. 41 ( 2)
Українська мова Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово». Написання НЕ з дієсловами. Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово». 1. На які питання відповідають дієслова? А)хто?що? б)який?яка?яке? В)що робить?що роблять? 2. Дієслово означає… А) ознаку предмета б) дію предмета В) назву предмета 3. Спиши речення. Визнач час виділеного в реченні дієслова. Листя тільки проклюнулося на березі та вільсі, на ліщині та осиці. 4. Вибери антонім до слова кричати. А) галасувати б) лементувати в) мовчати 5. Випиши з тексту дієслова. Квітне у лузі калина, Пісня лунає в саду солов’їна. Колос у полі зерном наливається. Кожен трудар веселиться: Радість прийшла у село! 6. Добери до дієслів форми минулого і теперішнього часу. Спитає - ….. , …… . Подарують - … , ….. . 7. Від неозначеної форми дієслів, що відповідають на питання що робити? утвори і запиши за допомогою префіксів дієслова, які відповідали б на питання що зробити? Запиши їх. Малювати, говорити, читати. 8.Спиши приказки, додавши до дієслів не. Під лежачий камінь вода … тече. З чужого лиха … смійся. Написання НЕ з дієсловами. ( впр.382 – 388) Презентація-помічник до уроку « Написання НЕ з дієсловами». Попрацюй з презентацією. Впр.382 – усно Впр.384 – за завданням. Впр.389 – за завданням, аналіз дієслова – усно. Здо – с.77
13.05 Літературне читання Д.Кузьменко «Чим корова не собака» («Хрестоматія», с.89-90) Д.Кузьменко «Чим корова не собака» («Хрестоматія», с.89-90). Прочитай уривок із твору Дмитра Кузьменка та за тестом перевір, як ти зрозумів зміст прочитаного. Тест 1.Від чийого імені написане оповідання? А) Оленочки Петрівночки Б) директора школи В) автора 2. Який конкурс оголосили між школами? А) на кращу футбольну команду Б) малюнків в) на кращу шпаківню. 3. Хто головний спонсор конкурсу? А) доярка б) продавець молока В) директор молочної фабрики. 4. Який малюнок переміг? А) рябої корови б) собаки з рогами В) великої рогатої кози. Перевір відповіді: 1.в, 2.б, 3.в, 4.б. С.89-90 – прочитай цей уривок так, щоб твоїм рідним було смішно, адже це гумористичний твір.
Математика Контрольна робота. Усне додавання і віднімання трициф-рових чисел. Задачі на різницеве порівняння. ( с.162 – 163, № 21 – 30) Контрольна робота ( роботу виконує учень самостійно, на роботу відводиться 40хв). 1. Задача У саду росте 240 дерев. ¼ становлять груші, 1/6 від усіх дерев – сливи, а решта – яблуні. Скільки яблунь росте у саду? 2.Обчисли (визнач порядок дій) 4 * ( 980 – 900 ) + 680 3 Порівняй 2 доби □ 23год 4. Рівняння Х * 90 = 763 – 313 5. Задача Довжина сторони прямокутника 7см, а ширина – 3см. Знайди периметр прямокутника і накресли квадрат з таким же периметром. 6. Задача ( додаткове завдання з логічним навантаженням) У фермера є кури і 30 корів. Інших тварин у нього немає. Кількість курячих лап дорівнює кількості ніг корів. Скільки курей у фермера? Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння. ( с.162 – 163, № 21 – 30) Презентація-помічник до уроку «Усне додавання і віднімання трицифрових чисел.» Усний рахунок ти знайдеш у презентації, зможеш пригадати виконання завдань та перевірити свою роботу. №21 – усно №22 – 25 – письмово № 26 та 27 – усно №28 – задача з логічним навантаженням Виконай завдання ускладненого виду. №29, 30 – виконати 2000 с.42(1)
Українська мова Повторення вивченого. Текст . Речення. Повторення вивченого. Текст. Речення. Презентація-помічник до уроку « Текст. Речення» Виконай завдання за презентацією ( тест, творчі завдання). Здо с.78 Впр.395 – викона-ти за завданням
14.05 Літературне читання Д.Кузьменко «Чим ко-рова не собака» («Хрестоматія», с.91) Д.Кузьменко «Чим корова не собака» («Хрестоматія», с.91). Прочитай уривок із твору Дмитра Кузьменка, перекажи частину, яка тобі більше сподобалась від імені учительки. С.91 – прочитай цей уривок вираз-но. Чому Олена Петрівна зрозу-міла, що краще не доручати головно-му герою малюва-ти газети?
Природознавство Органи чуття. (с.163 – 164) Органи чуття. (с.163 – 164). Презентація « Тест до уроку « Органи чуття». Презентація « Органи чуття». Опрацюй статтю – с.163- 164, тобі допоможуть презентації. Дай відповіді на запитання. Виконай завдання в зошиті – с.58 Уважно прочитай статтю. Уяви, що органи чуття спе-речаються: хто з них найважливі-ший? Допоможи їм помиритися.
Я у світі Славетні українці. (с.132 -137) Славетні українці. (с.132 -137) Прочитай про славетних українців минулого. Чим прославили Україну ці люди? Зошит – с.39 Підготуй розповідь про славетного українця сучаснос-ті ( вчений, актор, художник, пись-менник, спортсмен і т. д.)
15.05 Українська мова Повторення вивченого. Будова слова. Повторення вивченого. Будова слова. Презентація-помічник до уроку Будова слова». Виконай завдання за презентацією за вказівками. Якщо щось забув, у тебе є помічник – підручник з правилами . Впр.398 – за завданням Здо – с.83
Математика Дії з іменованими числами. Задачі на зведення до одинці. Обернені задачі. (с.165 – 167, №50 – 67 ) Дії з іменованими числами. Задачі на зведення до одинці. Обернені задачі. (с.165 – 167, №50 – 67 ) Тобі допоможе презентація-помічник до уроку «Дії з іменованими числами. Обернені задачі». Виконай усні завдання. №52, 51 – усно №54 – письмово №60 (1) - в зошит №55 – усно №62, 64 – в зошиті №57, 67. 2000 с.42 ( 2 )

Матеріали для опрацювання з 04 по 08 травня 2020 року

Дата Предмет Тема уроку Джерела для опрацювання Домашнє завдання
Понеділок
04.05 Літературне читання Л.Воронина « Пригоди голубого папуги» (с.71 – 73, «Хрестоматія») Л.Воронина « Пригоди голубого папуги» (с.71 – 73, «Хрестоматія») Перекажи, чим займалася мавпа на пероні. За що папуга був вдячний миші?
Математика Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною (№1012 – 1021) Презентація « Знаходження частини цілого…» ( слайди 19-25) Презентація « Задачі на знаходження числа за його частиною» ( помічник до уроку). №101- письмово за зразком в презентації №1013 – усно №1014 – розібрати №1015,1016 – усно №1017, 1018 – письмово №1019 – практична робота за завданням 2000 с. 39(3) №1020, 1021 – виконати С.154 – правило;
Природознавство Кровоносна система. Значення крові в організмі людини. (с.157 – 159) Презентація « Система кровообігу ». Значення крові в організмі людини. (с.157 – 159) Тест ( у презентації ) Опрацюй статтю, дай відповіді на запитання. Зошит – с.57 С.157 – 159, розкажи рідним про значення спорту і фізичної праці для зміцнення здоровʼя
Вівторок
05.05 Літературне читання А.Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» (с.168 – 170) Презентація « Малий Карлсон …» А.Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» (с.168 – 170) Ознайомся з даними про автора. Прочитай першу частину твору. З ким ти познайомився в цій частині? Як рідні сприйняли повідомлення Малого про Карлсона?
Математика Закріплення вивченого матеріалу. Завдання на повторення. (№1022 – 1030) Контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень. Презентація « Закріплення вивченого матеріалу. Завдання на повторення» Закріплення вивченого матеріалу. Завдання на повторення. (№1022 – 1030) № 1022 – усно № 1023, 1024 – письмово № 1025, 1026, 1027, 1028 – по діях Перевірити можна презентацією – помічником до уроку. Контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень. На роботу відводиться 10-15хв, всі обчислення усні ( не в стовпчик). 20 * 7 900 : 3 40 * 20 64 : 4 27 * 5 51 : 17 600 : 30 24 * 10 500 : 100 127 + 201 985 – 474 1000 - 650 № 1029, 1030 2000с.40(1)
Українська мова Зміна дієслів за часами у формах завершеної та незавершеної дії за допомогою запитань. Вимова і написання слова дециметр. (364 – 369) Презентація до уроку «Зміна дієслів за часами у формах завершеної та незавершеної дії за допомогою запитань». Вправи 364-369. Уважно переглянь презентацію та виконав в ній завдання. Впр.365 – усно Впр.366 – письмово С.153 – правило Впр.367 – за завданням Здо. С.74
Середа
06.05 Літературне читання А.Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» (с.170 – 171) Презентація « Малий Карлсон …» А.Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» (с.170 – 171) Прочитай другу частину. Підготуй читання в особах Перекажи розмову малого і Карлсона своїми словами.
Математика Підсумковий урок за темою. (№1031 – 1039) Презентація до уроку «Підсумковий урок за темою». Виконай завдання за презентацією до уроку. №1033 – за завданням №1034-1036 – запиши розв’язок у зошит № 1037 – усно з поясненням Виконай завдання «Ерудита» - поміркуй. №1038, 1039 – письмово 2000 с.40 (2)
Українська мова Контрольна робота: списування. Урок розвитку зв’язного мовлення. Списування (перевіряється грамотність, каліграфія, охайність). На роботу не більше 15-20хв. Калина Стоїть при дорозі калина. Гарна вона в усі пори року. Навесні вбирається калина у смарагдові шати листя, біле мереживо квіток. Згодом на місці квітів з’являться важкі кетяги, наливатимуться терпким соком, рум’янітимуть. А прийде осінь – не мине й калини, прибереже для неї найчарівніші барви. І стоїть уже чепуруха у жовтому вбранні. Яскраво-червоні кетяги ховаються у плетиві багряно-золотого листя, немов соромляться своєї краси. А навесні знову забуяє ніжним цвітом, пригадуючи зимові сни. Урок розвитку зв’язного мовлення. – впр.251 Уважно прочитай текст. Дай відповіді на запитання ( усно), якщо не получилось – прочитай текст ще раз 1) Що Миколка помітив вдома? 2) Як мама втішала сина? 3) Що побачив хлопчик, коли знову опинився в таборі? 4) Хто поселився в сандалику? 5) Чим пишався Михайлик. Склади план, добираючи до кожного абзацу заголовок. Перекажи усно за планом. Якщо вдалось – запиши свій переказ. Якщо ні, то ще раз перечитай текст, а потім уже перекажи його. Перечитай письмову роботу і при потребі виправ помилки. Пам’ятай ти пишеш сам! Впр.371 – за завданням Здо с.75
Четвер
07.05 Літературне читання А.Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» (с.171– 172) А.Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» (с.171– 172) Прочитай с.171-172. Як ти гадаєш, що буде далі? Як ти оцінюєш вигадку Карлсона?
Природознавство Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна. (с.160 – 162) Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна. (с.160 – 162) Презентація « Шкіра. Як зберегти шкіру?» Уважно переглянь презентацію та виконай в ній завдання. Перечитай статтю на с.160 – 162. Зошит – с.58. Опрацюй ще раз статтю. Склади кілька корисних порад із власного досвіду: як потрібно доглядати за шкірою.
Я у світі Земля – спільний дім для людей. (с.114 – 119) Земля – спільний дім для людей. Перечитай ще раз статтю Прочитай казку народів світу ) за твоїм бажанням)
П’ятниця
08.05 Математика Повторення нумерації трицифрових чисел. Утворення трицифрових чисел. Задачі, що містять збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. (с.159 – 160, №1 – 10) Повторення нумерації трицифрових чисел. Утворення трицифрових чисел. Задачі, що містять збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. (с.159 – 160, №1 – 10) Презентація до уроку « Утворення трицифрових чисел». Коли будеш виконувати завдання, переглядай презентацію до уроку, вона тобі допоможе переконатись у правильності виконання роботи. №1,2 – усно №3, 4, 5 – письмово №5 – геометрична задача №7, 8 письмово № 9,10 2000 с.41 (1)
Українська мова Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діа-логічному мовленні. (372 – 377,380) Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діа-логічному мовленні. (372 – 377,380) Презентація-помічник до уроку « Правило написання не з дієсловами». Впр.372 – усно Впр.373 – усно Впр.374 – за завданням С.156 – правило Впр.377 – за завданням Здо.с.76

Матеріали для опрацювання з 27 по 30 квітня 2020 року

Дата Предмет Тема уроку Джерела для опрацювання Домашнє Завдання
Понеділок
27.04 Літературне читання Л.Воронина « Пригоди голубого папуги» (с.61 – 62, «Хрестоматія») Прочитай першу частину твору. Перекажи частину, яка тобі найбільше сподобалась. Прочитай першу частину вголос виразно.
Математика Порівняння дробів із чисельником 1. Коло і круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр , їхнє позначення.. (№982 – 993) Презентація «Презентація «Знаходження частини цілого та числа за його частиною» ( слайди 11 – 17 ). – порівняння дробів. Презентація – помічник до уроку «Порівняння дробів із чисельником 1. Коло і круг.» Переглянь презентацію слайди 11 – 17. Виконай завдання 983, 985 – усно № 984, 988 – письмово в зошиті Правило – с.149 №989 – усно «» Ерудит» 2000 с. 39 (1) № 992, 993 - виконати)
Природознавство Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота «складання здорового раціону харчування» (с.152 – 154) Презентація « Харчування». Підручник с. 152 – 154.зошит с. 55 - 56 Склади свій раціон здорового харчування.
Вівторок
28.04 Літературне читання Л.Воронина « Пригоди голубого папуги» (с.63 – 64, «Хрестоматія») Прочитай другу частину твору. Перекажи цю частину від імені Антося. Прочитай виразно та постав запитання за змістом.
Українська мова Змінювання діє-слів за часами. (353 – 356) Тренажер «Чергування голосних» Презентація « Змінювання дієслів за часами» Виконай тест ( в презентації) Впр.355 – за завданням С.149 – правило Впр.353 – за завданням Здо. С.72
Математика Знаходження час-тини від числа. Одиниці вимірюва-ння довжини, маси, часу. Задачі на знаходження части-ни від числа, що пов’язані з імено-ваними числами. (№994 – 1003) Тренажер « Ділення на вміщення». Презентація «Знаходження частини цілого та числа за його частиною» ( слайди 11 – 17 ). Презентація-помічник до уроку «Знаходження частини від числа.» №994, 995 – усно №997 – в зошит за зразком ( презентація-помічник) № 998, 999 – діями №1001 – з логічним навантаженням. №1000,1002,1003- виконати
Середа
29.04 Літературне читання Л.Воронина « Пригоди голубого папуги» (с.65 – 66, «Хрестоматія») Прочитай третю частину твору. Перекажи цю частину. Намалюй ілюстрацію до цієї частини.
Українська мова Розпізнавання часо-вих форм дієслова у тексті. Використан-ня їх у власних висловлюваннях. ( 357 – 359, 361 – 363) Тренажер «Змінювання дієслів за часами»»
Впр.358 – за завданням
Здо.с 73 Впр.359 – за завданням С.149
Математика Знаходження час-тини від числа. Задачі на знахо-дження частини від числа. ( №1004 – 1011) Тренажер « Ділення на вміщення». Презентація-помічник до уроку «Задачі на знаходження частини від числа». № 1004, 1005 – усно №1006, 1007, 1008 - розвʼзати № 1009 – задача з логічним навантаженням 2000 с.39 ( 2 ) № 1010, 1011 - виконати
Образотворче мистецтво Костюм театральному герою. Вибери героя вистави та створи йому костюм ( намалюй ескіз, зроби аплікацію)
Четвер
30.04 Природознавство Дихальна система. Запобігання захво-рюванням органів дихання. (с.155 – 156) Презентація « Органи дихання» підручник с. 155-156. Зошит с.57 Як і чому потрібно берегти органи дихання. Склади невеличку памʼя-тку.
Літературне читання Л.Воронина « Пригоди голубого папуги» (с.67 – 68, «Хрестоматія») Прочитай четверту частину, перекажи від імені мавпи. Намалюй ілюстра-цію. Чи сподоба-лась тобі мавпа?
Я у світі Я вивчаю такі різні країни й народи.( с.120 – 125) Прочитай статтю, розглянь малюнки. В якій країні ти хотів би побувати і чому. Зошит с.38 В якій країні ти уже був, чим тобі там сподобалось. А де хотів би побувати?
Трудове навчання Іграшка на основі циліндра «Котик» Оздоблення виго-товлених виробів відомими техніками та матеріа-лами Склади із картону циліндр та зроби « котика», можеш використати папір, допоміжні матеріали ( вата, нитки, тканину).

Матеріали для опрацювання з 21 по 24 квітня 2020 року

Дата Предмет Тема уроку Джерела для опрацювання Домашнє завдання
Вівторок
21.04 2020 Літературне читання М.Носов « Витів-ники» Підручник. М.Носов « Витівники» ( с.166 – 167). Презентація « Витівники. М.Носов» Прочитай оповідання. Виконай завдання. С.166-167 – виразно прочитай, уявивши себе актором
Математика Частини цілого: утворення і запис. Дріб з чисельником 1.( №952 – 962) Підручник. Тренажер Усне множення і ділення в межах 1000».

Презентація «Частини»

Презентація – підказка до уроку «Частини цілого: утворення і запис. Дріб з чисельником 1».

№ 956 – усно №957 – усно
№ 958 – уважно розглянь
№956 – записати за зразком презентації до уроку
№960 – письмово.
2000с.37(3) С.144 – правило, С.143 – правило вгорі №961,962- виконати
Українська мова Дієслова-антоніми. Вимова і написання слова кипіти. ( 344 – 347) Тренажер « Ненаголошені е-и».

Презентація до уроку «Дієслова-антоніми «.

Впр.344 – усно Впр.345 – за завданням ( для перевірки скористайся презентацією )
Впр. 346 – за завданням Здо. - С 69
Середа
22.04 Літературне читання М.Носов « Витів-ники» Підручник. М.Носов « Витівники» ( с.166 – 168).

Презентація « Витівники. М.Носов»

Прочитай оповідання. Виконай завдання.
С.166–168– прочи-тай; розкажи, що трапилось потім
Математика Знаходження частини від числа. Розв’язан-ня складених задач на 2-4 дії. (№963 – 972) Підручник. Тренажер «Усне множення і ділення в межах 1000».

Презентація «Знаходження частини цілого та числа за його частиною» ( слайди 2 – 10).

Презентація-помічник до уроку «Знаходження частини від числа».

Переглянь слайди 2 – 10

А тепер виконуємо завдання № 967 – усний рахунок
№ 966 – в зошит
№968, 969, 970 – записати ( для перевірки використай презентацію-помічник.
2000с.38(1) №971, 972 - виконати
Українська мова Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ – впр.343 Написання переказу з доповненням зачину та кінцівки. Прочитай текст, розглянь малюнки. Малюнки допоможуть тобі скласти зачин та кінцівку. Усно доповни зачин та кінцівку до основної частини. Якщо вдалось – добре, ні – спробуй ще раз, прочитавши основну частину. Запиши переказ, не підглядаючи в текст. Прочитай свій переказ рідним. Виявіть недоліки.
Образотворче мистецтво Афіша до дитячої вистави. Пофантазуй і намалюй афішу ( яскраве оголошення) до дитячої вистави ( за твоїм вибором.
Четвер
23.04 Літературне читання В.Вздульська «Потяги» (с.51-55), «Хрестоматія») Прочитай оповідання В.Вздульської « Потяги». Перекажи частину, яка тобі найбільше подобалась. Намалюй ілюстра-цію до оповідання.
Природознавство Травна система. (с. 149 – 151) Підручник с.149-151).

Презентація «Травна система». Зошит с.54-55.
Склади розповідь про те, як потрібно берегти зуби та доглядати за ними і чому.
Я у світі Такі різні й такі схожі країни та народи. (с.114 – 116 Прочитай статтю на с. 114 – 116. Виконай завдання в зошиті с.36 – 37. С.117 – 118 – прочитай казку
П’ятниця
24.04 Українська мова Вживання дієслів в переносному зна-ченні. Вимова і написання слова кишеня. (348) Тренажер « Ненаголошені е-и».

Презентація до уроку «Вживання дієслів в переносному значенні «. Впр. 348 – за завданням
Запиши 3 слово-сполучення, в яких дієслова вживають-ся в переносному значенні та складіть з ними речення. Здо с.70
Математика Порівняння дробів із чисельником 1. Розв’-язування складених задач на 2-4 дії. (№973 – 981) Тренажер « 2 частина. Усне множення і ділення»

Презентація «Знаходження частини цілого та числа за його частиною» ( слайди 11 – 17 ).

Презентація-помічник до уроку «Порівняння дробів із чисельником 1»

Спочатку уважно попрацюй з презентацією – слайди 11 – 17. № 976 – усний рахунок
№ 975 – усно № 977,978,979 – в зошит, для перевірки використай презентацію-підказку до уроку «Ерудит»
2000с.38(2) №980, 981 – виконати

Матеріали для опрацювання з 13 по 17 квітня 2020 року

Дата Предмет Тема уроку Джерела для опрацювання Домашнє завдання
Понеділок
13.04 2020 Літературне читання М. Стельмах « Гуси –лебеді летять» Підручник М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», с.158 – 159.
Презентація «Гуси-лебеді летять» м. Стельмах ( І частина). Переглянь І частину презентації.
Прочитай текст І частину – с.158-159. Постав запитання до цієї частини.
С.158 – 159 – виразно прочитай, перекажи;
Математика Вивчені випадки ділення на двоциф-рове число. Побу-дова прямокутника за допомогою креслярських ін.-струментів. Скла-дені задачі на 2-4 дії ( №914 – 922) №914 – 922 Тренажер « Множення 6 і ділення на 6». Презентація «Вивчені випадки ділення на двоцифрове число».
1) Повтори таблицю
2) №914 – «кругові приклади « - усно
3) №915(1 -3) 4) №916 – склади рівняння
5) №917 – скласти вираз і знайти значення
6) 918 – діями 7) №919 – діями 8) 921 – рівняння 9) №920 – практична робота, виконай за завданням 10) «Ерудит»
2000с.36 ( 2,3) №915 ( 4 – 6) – обчислити №922 – по діях
Природознавство Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. (с.144 – 146) Презентація «Організм людини». Підручник – с.144 -146. Переглянь презентацію. Уважно прочитай статтю, зверни увагу на висновки. Виконай завдання в зошиті с.53( Як працює наш організм?) Прочитай с.144 – 146, дай відповіді на запитання.
Вівторок
14.04 2020 Літературне читання М.Стельмах «Гуси-лебеді летять» Підручник М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», с.159 – 161. Презентація «Гуси-лебеді летять» м. Стельмах ( ІІ частина). Прочитай другу частину – с.159 – 161. Виконай завдання. С.159 – 161- прочитай виразно ; розкажи, якими ти уявляєш Михайлика, його маму й дідуся.
Математика Залежність резуль-тату дії множення, ділення від зміни одного з компо-нентів при сталому іншому. Складені задачі на 2-4 дії. (№923 – 932) №923 – 932 Тренажер « Множення числа 7 та ділення на 7». Презентація «Залежність результату дії множення, ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому.»
1) Повтори таблицю разом з тренажером 2) №923 – попрацюй з таблицею – усно
3) 924, 925 – розібрати усно, ознайомитись з висновками
4) 926 – порівняти, не обчислюючи
5) 927 – обчислити
6) 928 – діями 7) 929 – виразом
8) 930 – геометрична задача – по діях
2000с 37(1) №931 – за завданням №932 - діями
Українська мова Загальне поняття про дієслово. (336 – 339) Тренажер « Дієслово». Презентація «Загальне поняття про дієслово». Впр.336 – усно С.141 – правило Впр.337 – усно, а потім установити звʼязок слів у реченнях третього абзацу. С.141 – правило Впр.338 виконати за завданням. Здо с.67
Середа
15.04 2020 Літературне читання Із скарбниці казкарів світу. Із скарбниці казкарів світу. Прочитай казку Ганса Андерсена. Перекажи її своїм рідним. Який герой тобі найбільше сподобався і чому? Сімейне читання. Прочитайте казку письменника по черзі у колі сімʼї. намалюй ілюстрацію до казки, або виліпи казкового героя.
Математика Порядок викона-ння дій. Складання виразів. Розвʼязу-вання задач.( №933 – 942) Тренажер « Множення числа 8 та ділення на 8» Презентація «Порядок виконання дій . Складання виразів. 1

2000с.37 (2)

Повтори таблицю ділення за тренажером.
1) 933 – математичний диктант ( усно). 2) 934 – усно
3) 935 – обчислити за порядком дій і за схемою запису таких виразів ( дивись презентацію до уроку)
4) 938 – завдання за таблицею усно 5) 939 – діями 6) №940 – геометрична задача ( накреслити)
№ 941- за зразком з презентації № 942 – геометр-рична задача
Українська мова Зв’язок дієслова з іменником у реченні. (340 – 342) Тренажер « Дієслово».

Презентація «Зв’язок дієслова з іменником у реченні.»

Впр.340 – усно Впр.341 – за завданням
Впр.341 – за завданням
Здо. С.68
Четвер
16.04 2020 Літературне читання Г.Бойко «Отакий у мене ніс» Г.Бойко «Отакий у мене ніс» с.163-166.

Презентація « Отакий у мене ніс. Г. Бойко»

Це гумористичний твір, в якому висміюється якась погана риса героя, його вчинки. Підготуй виразне читання вірша, як на конкурс. Дай відповіді на запитання.
С.163-166 – виразне конкурсне читання вірша; попрацюй з фразеологізмами – с. 166.
Природознавство Опорно-рухова система. (с.147 – 148) Презентація « Опорно-рухова система.».

Уважно прочитай статтю - с.147 – 148. Зверни увагу на вироблення правильної потави. Виконай завдання в зошиті с.53 – 54.
С.147 – 148, про-читати, переказати, скласти памʼятку по виробленню правильної постави.
Я у світі Європейський союз – співтовариство наро-дів Європи.(с.112-113) Уважно прочитай текст, розглянь схеми, виконай завдання в зошиті – с.33. С.112 – 113 – перечитай ще раз текст, поясни – чому Україна – європей-ська держава.
П’ятниця
17.04 2020 Українська мова Дієслова-синоніми. Удосконалення ви-словлювань шля-хом добирання дієслівних сино-німів. (350 -352) Тренажер «Дієслово».
Презентація «Дієслова-синоніми».

Впр.350 – усно Впр.351 – за завданням
Впр.351 – за завданням Здо с.71
Математика Порядок викона-ння дій. Складання виразів. Розвʼязу-вання задач.( №933 – 942) Тренажер « Множення числа 9 і ділення на 9»

Презентація до уроку «Порядок виконання дій. Складання виразів. Розвʼязування задач. 2 ».

2000 с.37 ( 3)
№ 943, 944 – обчислити №945 – порядок дій і обчислити №947 – по діях №948 – вираз №949 – знайти периметр прямокутника №946 – завдання з логічним навантаженням «Ерудит»
№950 – обчислити №951 – по діях

Матеріали для опрацювання з 06 по 10 квітня 2020 року

Дата Предмет Тема уроку Джерела для опрацювання Домашнє завдання
Понеділок
06.04 2020 Літературне читання В.Чухліб « Равлик» Літературне читання. В.Чухліб «Равлик». с. 151 – 153. С.151-153, виразно читати. Розкажи про описану в оповіданні подію від імені Тетянки , а потім – від імені равлика. Чи збігаються їхні погляди на описане. Чому? поясни свою думку.
Математика Ділення на двоцифрове число способом добору ( 51 : 17). Задачі на знаходження суми двох доданків, позначеними буквами. ( №876 – 884) Тренажер « Множення числа 8 і ділення на 8».

Презентація « Ділення на двоцифрове число способом добору ( 51 : 17).

Задачі на знаходження суми двох доданків, позначеними буквами.»

Математика - №876 – 884. № 876 – обчисли. Для повторення використай попередню презентацію-підказку. №877 – щоб виконати завдання, потрібно розвʼязати рівняння ( зроби це усно);
№ 879 – скласти вираз з буквеними даними;
№880, 881 - склади вираз і знайди його значення;
№882 – творче завдання; 2000 с, 34 (3).
№883 - розвʼязати рівняння №884 – скласти вираз та знайти значення ( без короткого запису).
Природознавство Екскурсія «Різноманітність тварин і рослин рідного краю ( заповідники, заказник, ботанічний сад, національний парк, пам’ятка природи, ферма, зоопарк)» Віртуальна екскурсія. Гордість України заповідник Асканія Нова (відео) – YouTube. Заповідники України ( відео) - YouTube. Підготуй розповідь про те, що люди повинні робити для того, щоб зберегти природу рідного краю.Намалюй ілюстрацію.
Вівторок
07.04 2020 Літературне читання Дм. Чередніченко « Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» Літературне читання. Дмитро Чередніченко « Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик» (с.153-155).
Презентація «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» (І частина).

Для опрацювання твору скористайся презентацією ( І частина). Там цікаві завдання, словникова робота, вправи для розвитку швидкості читання, дані про автора
С.153-155 – знайди і прочитай опис зовнішності Івасика і дідуся;
Математика Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів. Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів. (№885 – 893)

Тренажер « Множення числа 3 та ділення на 3».

Презентація «Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів»
1) №885 – обчислити ;
2) пояснення, №886;
3) №887 – обчислити способом послідовного ділення ( обери для себе зручний спосіб;
4) №888 - розвʼязати задачу виразом ;
5) №889 – по діях;
6) №890 – геометрична задача;
7) №891 – задача з логічним навантаженням;
2000с.35(1) №892 ( за завданням); №893 – по діях.
Українська мова Змінювання прикметників за числами Впр.328-331

Презентація « Змінювання прикметників за числами».

Тренажер « Прикметник».

Памʼятай – прикметник стоїть у тому ж числі, що й іменник, з яким він звʼязаний. Спочатку переглянь презентацію.
Впр.328 – за завданням;
Впр.329 – усно; Впр.331- за завданням;
Впр.331 – за завданням.
С.138 – правило; Впр.330 – за завданням. Здо – с.65
Середа
08.04 2020 Літературне читання Дм. Чередніченко «Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик» Літературне читання. Дм. Чередніченко « Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик» ( с.155-156) Презентація «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» (ІІ частина).
Для опрацювання твору скористайся презентацією ( ІІ частина). Там цікаві завдання, словникова робота, вправи для розвитку швидкості читання, дані про автора
с.153-156 – уважно перечитай опові-дання, склади план прочитаного твору
Математика Ділення на дво-цифрове число шляхом послідов-ного ділення ( 64:16). Задачі на ділення суми на число (№894–903). Підручник (№894 – 903). Тренажер « множення числа і ділення на 5». Презентація «Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення ( 64:16).»
1) Попрацюй з тренажером;
2) Переглянь презентацію;
3) №895 – розглянь ще раз пояснення;
4) 896 – за завданням ( використай зразок №895);
5) №898- по діях;
6) №897 – рівняння другого стовпчика спочатку треба спростити;
7) №899 – творча робота з задачею;
8) №900 – завдання з логічним навантаженням.
№901 – усно №902 – обчислити № 903 – виразом. 2000с.35(2,3)
Українська мова Розвиток звʼязного мовлення. Переказ з а даним планом. Українська мова. Впр.325.
1.Уважно прочитай текст. Дай відповіді на запитання ( усно). - Про кого йде мова в тексті? - Що знайшла синичка? - Хто на неї налетів? - Як захищалась синичка? - Кого побачила синичка? - Що синичка зробила?
2. Перечитай текст ще раз уважно.
3. Ознайомся з планом
План
1. Синичка захищає сніданок.
2. Маленький горобчик.
3. Нагодувала.
4. Ось так синичка.
4.Перекажи текст усно за поданим планом.
5.Якщо тобі це вдалось – добре, а ні – не хвилюйся, прочитай текст ще раз уважніше і перекажи.
6.Тепер ти будеш писати переказ. Памʼятаєш, що у тексті є зачин, основна части та кінцівка. У твоїй роботі буде 4 абзаци. Уникай повторів, речення будуй так, щоб вони співали свою пісню.
7. прочитай свій переказ сам собі, а потім своїм рідним. Бажаю успіхів!
Впр.327 – за завданням. Здо – с.64
Четвер
09.04 2020 Літературне читання О. Буцень « Айстри» Літературне читання. О. Буцень « Айстри» с. 156-157. Презентація «Айстри» О.Буцень. Прочитай оповідання, перекажи, постав запитання за змістом та спробуй дати на них відповіді. Прочитай оповідання в особах з бабусею чи мамою. С.156-157 – прочитай виразно твір та дай відповідь на запитання
Природознавство Узагальнення з теми « Живі організми та середовища їхньо-го існування». (с.140 – 141) Природознавство. Тема « Живі організми та середовища їхнього існування». Підсумковий урок. (с.140 – 141) Ми опрацювали дуже цікаву і потрібну тему з природознавства, адже без живих організмів людина не може існувати. Хочеш перевірити свої знання? Скористайся підручником – с.140 ( виконай усно). А тепер попрацюй з тестами. Ти справишся, я в тебе вірю.
Тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeTCzJWesNILFQjbcG3qD3iGVz8WBRfvj5ELC9NBnaHyPSaJQ/viewform?usp=sf_link
с.137 – 138 – ознайомся з легендами і одну з них перекажи своїм рідним.
Я у світі Україна – європейська держава. Підручник – с.110 – 113. Уважно перечитай текст, розглянь схеми та виконай завдання у зошиті – с.34 – 35. С.110 – 113 – ще раз перечитай текст, перекажи ту частину, яка тобі найбільше сподобалась.
Трудове навчання Підставка для олівців. Виготовлення підставки для олівців Використай баночку, обмаж її пластиліном, зроби зверху аплікацію із крупи,насіння. Можна обтягти баночку кольоровим папером та зробити аплікацію у вигляді мордочки зайчика з вушками чи ведмедика.
П’ятниця
10.04 2020 Українська мова Змінювання прикмет-ників за числами . Українська мова – впр.332-335.
Переглянь ще раз презентацію «Змінювання прикметників за числами», тренажер «Прикметник».
Впр.332 – за завданням
Впр.333 – за завданням
Впр.335 – за зав-данням; здо – с.66
Математика Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. (№904 – 913) Підручник №904 – 913. 2000 с. 36(1).

Тренажер « Множення числа 6 і ділення на 6».

Презентація «Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного»

1) Повтори таблицю – тренажер
2) 905 – за завданням
3) 907 – по діях
4) 908 – виразом
5) 906 – рівняння
6) 910 – склавши рівняння
7) 911 – задача з логічним навантаженням
№912 – обчислити № 913 – по діях

Матеріали для опрацювання на період з 30.03 по 03. 04 2020 року

Дата Предмет Тема уроку Джерела для опрацювання Домашнє завдання
Понеділок
30.03. 2020 Літературне читання Г. Демченко «Лелеки» Презентація до уроку (Г.Демченко « Лелеки» ).
Літ.чит. с.149-150.
Про автора. Дитинство Галини Демченко пройшло на Чернігівщині. В 6 років дівчинка вже уміла читати та писати, тому пішла відразу в другий клас. У шкільній стінгазеті зʼявилися її перші вірші. Щасливе дитинство обірвала війна: помирає батько, на фронті гине старша сестра, хворіє мати. Довелось перервати навчання, а згодом вона поєднує його з працею. Пізніше Галина Демченко закінчила Кіровоградський педінститут та Київське художнє училище. Та любов до літератури перемогла, і Галина Демченко стає письменницею, пише вірші та прозу для дорослих та дітей.
Тест
С. 149-150. Підготувати розповідь про те, як лелеки збиралися в далеку дорогу.
Математика Ділення круглого числа на кругле способом добору. Розвʼязування задач на знаходження четвертого пропорційного. Математика - №838 – 846.
Презентація Ділення способом добору ( 800 : 200). h
2000, с.34( 1 стовпчик) – самостійна робота.
№840, 841 – обчислити усно;
№ 843 – розвʼязати задачу виразом ( без короткого запису);
№844 – розглянути і пояснити розвʼязання задачі двома способами ( за підручником);
№845 - розвʼязати задачу двома способами;
№842(2стовпчик) – спочатку рівняння спростити ( див. презентацію до уроку).
№846- обчислити; №847 - розвʼязати задачу по діях ( можна двома способами).
Природознавство Охорона тваринного і рослинного світу. Червона книга України. Презентація «Червона книга України».
Червона книга – це наукова праця, яка містить списки рослин і тварин, яким загрожує небезпека. Природознавство,с.130 -134. Зошит – с.48-49
Тест
С.130-134, прочитати, дати відповіді на запитання; склади коротку розповідь про те, що могло б статись, якби на Землі зникли рослини і тварини зош.с.50 -51
Вівторок
31.03. 2020 Літературне читання Г. Демченко «Лелеки» ( продовження) Презентація до уроку (Г.Демченко « Лелеки» ).
Літ.чит. с.150-151. Аналіз розуміння прочитаного. Вибіркове читання.
- З якою метою зібралися всі птахи?
- Хто поведе їх у вирій?
- Як змінилася раптово погода?
- Через що занепокоївся ватажок зграї?
- Чи вдалося ім. відлетіти?
- Що робили старі лелеки приземлившись?
- Хто прийшов на допомогу зажуреному птахові?
- Чи зміг він злетіти?
- Як відлітали птахи?
Тест
С. 149 – 151, виразно читати. Відповідати на запитання –с. 151. Намалювати ілюстрацію до прочитаного.
Математика Ділення круглого числа на кругле способом добору. Розвʼязування задач на знаходження четвертого пропорційного. Тренажер ( Множення 9 і ділення на 9).
Презентація « Ділення способом добору ( 180 : 30).»
Математика - №848 – 856.
№849 – обчислити;
№851, 854 - розвʼязати виразами;
№853 – подіях;
№852 – творча робота з задачею: Накреслити прямокутник зі сторонами 6см і 4см та знайти периметр.
№855- обчислити №856 - ровʼязати по діях з поясненням.
Українська мова Спостереження за влучним використанням прикметників у загадках. Вимова і написання слова абрикос. Тренажер « Прикметник».
Презентація « Уживання прикметників у загадках». Українська мова – впр. 309 – 311.
Впр.309 – виконати за завданням
Впр. 310 – 1 завдання виконати усно, а 2 – письмово. Українська мова ( зошит з друкованою основою) – с.57, 59.
Впр.311- гра «Поет», записати 3 загадки про квіти та підкреслити прикметники.
Середа
01.04 2020 Літературне читання Контрольна робота. Робота з літературним твором Дивись за посиланням. « Дмитриків страх».
Математика Закріплення вивчених випадків ділення числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2-4 дії. Математика –№ 857 – 865. 2000 – с.34 (2). Презентація « Закріплення вивчених випадків ділення круглих чисел способом добору».
№857, 858 – усно
№859 – обчислити
№861, 862 – по діях
№ 860 – творче завдання
№ 863 – завдання з логічним навантаженням
№864- обчислити № 865 – задача по діях
Українська мова Змінювання прикметників за родами. Тренажер « Прикметник».
Презентація « Змінювання прикметників за родами».
Українська мова – впр.315 – 320.
Впр. 315 – за зразком
Впр.316 – за завданням
Впр.317 - усно
Впр.320 – за завданням Зош. З друк. Основою – с. 61
Образотворче мистецтво Ілюстрація до казкаи « Кіт в чоботях» Намалювати ілюстрацію до казки «Кіт в чоботях».
Четвер
02.04 2020 Літературне читання Урок позакласного читання. Із скарбниці казкарів світу. Ознайомлення з літературними казками. Брати Грімм «Будиночок у лісі» - ( Інтернет ресурси – казки Братів Грімм). Прочитати казку, переказати. Назви головних героїв, хто з них тобі сподобався і чому? Перекажи частину казки, яка тобі найбільше сподобалась. Яка головна думка казки, чого вона вчить. Що ти для себе візьмеш з цієї казки. Прочитай казку Братів Грімм ( за вибором) своїм рідним, намалюй ілюстрацію.
Природознавство Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади. Природознавство, с.135 – 136.
Презентація «Державні заповідники».
Виконати завдання в зошиті – с. Чому зникають рослини і тварини? Як люди можуть допомогти зберегти природне середовище існування рослин і тварин. В Україні більше 29 державних заповідників. Тест.
С.135-136 – прочитай матеріал, дай відповіді на запитання; Як можна оберігати природу на нашій планеті? Склади план корисних дій. Зошит – с.51 -52.
Я у світі Навчальний проект « Історичні скарби України. Кожна держава багата своєю історією. Історія моєї країни. Чи знаю я її? Відео «Скарби України». Підготуй розповідь « Історичні скарби України». Можна пдготувати відпо-відну презентацію.
Трудове навчанн Пришивання ґудзиків. Приший відірвані ґудзики..
П’ятниця
03.04 2020 Українська мова Родові закінчення прикметників. Тренажер « Прикметник».
Українська мова –впр.321-324. С.134 – правила. Впр.321, 322 – усно Прикметники в однині змінюються за родами, в множині прикметники за родами не змінюються. Він – який? (ий, ій) – чоловічий рід Вона – яка? (а,я) – жіночий рід Воно – яке? ( е,є) – середній рід У множині всі прикметники мають закінчення –і. Впр.324 – за зразком
С.134 – правила Впр.323 – за завданням. Здо –с. 62-63
Математика Ділення на двоцифрове число способом добору ( 51 : 17). Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Тренажер « Множення числа 4 і ділення на 4».
Презентація « Ділення на двоцифрове число способом добору».
Математика - № 866 – 875 2000, с.34 (3).
№867, 868 – пояснення усно;
№869 – обчислити
№871 – по діях
№ 872, 873 – виразами №870 – за завданням
№874 – обчислити № 875 – по діях
06.04 2020 Літературне читання В.Чухліб « Равлик» Літературне читання. В.Чухліб «Равлик». с. 151 – 153. С.151-153, виразно читати. Розкажи про описану в оповіданні подію від імені Тетянки , а потім – від імені равлика. Чи збігаються їхні погляди на оисане. Чому? поясни свою думку.
Математика Ділення на двоцифрове число способом добору ( 51 : 17). Задачі на знаходження суми двох доданків, позначеними буквами. ( №876 – 884) Тренажер « Множення числа 8 і ділення на 8».
Презентація « Ділення на двоцифрове число способом добору ( 51 : 17).

Задачі на знаходження суми двох доданків, позначеними буквами.»
Математика - №876 – 884.
№ 876 – обчисли. Для повторення використай попередню презентацію-підказку. №877 – щоб виконати завдання, потрібно розвʼязати рівняння ( зроби це усно);
№ 879 – скласти вираз з буквеними даними; №880, 881 - склади вираз і знайди його значення;
№882 – творче завдання;
2000 с, 34 (3).
№883 - розвʼязати рівняння №884 – скласти вираз та знайти значенн ( без короткого запису).
Природознавство Екскурсія «Різноманітність тварин і рослин рідного краю ( заповідники, заказник, ботанічний сад, національний парк, пам’ятка природи, ферма, зоопарк)» Віртуальна екскурсія. Гордість України заповідник Асканія Нова (відео) – YouTube. Заповідники України ( відео) - YouTube. Підготуй розповідь про те, що люди повинні робити для того, щоб зберегти природу рідного краю.Намалюй ілюстрацію.

Кiлькiсть переглядiв: 488

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.