ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО КОНКУРСУ „КОЛОСОК-весняний-2018”

СПЕЦІАЛЬНІ ТЕМИ КОНКУРСУ: „ТРЕТЯ ПЛАНЕТА”, „ПЛАНЕТА „ВОДА”, „ ПЛАНЕТА „ЖИТТЯ”

1–2 класи

• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, разом з батьками пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” (категорія 1–2 класи).• Запитай у батьків, яку форму має наша Земля і як вона рухається.•Прочитай разом з батьками газети „КОЛОСОЧОК”:„Скільки планет у Сонячній системі?” (№8/14); „Прісна і морська вода” (№17/14); „Спостерігаємо за Місяцем” (№27/15); „Мандрівки рослин: віднесені вітром” (№ 2/17); „Чому риба сом самотня?” (№1/17); „Хто живе у нас під ногами?” (№30/17); „Космічний натюрморт” (№31/17); „Не ходи у воду за птицею…” (№ 3/18); „Земля – планета „Вода” (№ 4/18);„Найбільша спіраль планети” (№5/18).

3–4 класи

• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, разом з батьками пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” (категорія 3–4 класи).• Довідайся у вчителя природознавства, як рухається наша Земля; які великі міста України лежать на берегах річок.•Прочитай у журналі „КОЛОСОК”статтю Ігоря Дикого „Клишоногий господар Карпат” (№ 10/16).•Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”:„Новорічний подарунок” (№31/12); „Скільки планет у Сонячній системі?” (№8/14); „Прісна і морська вода” (№17/14);„Спостерігаємо за Місяцем” (№27/15); „Мандрівки рослин: оплачений проїзд” (№ 13/16); „Чому плаче сосна?” (№ 25/16); „Збережімо бурого!” (№31/16); „Мандрівки рослин: віднесені вітром” (№ 2/17); „Чудо-липучки” (№ 13/17); „В сукні зеленій стою цілий рік…” (№14/17); „У світі тварин” (№16/17); „Цар птахів” (№19/17); „Космічний натюрморт” (№31/17); „Не ходи у воду за птицею…” (№ 3/18); „Земля – планета „Вода” (№ 4/18); „Найбільша спіраль планети”(№5/18).

Матеріали для підготовки до конкурсу “КОЛОСОК-весняний-2018”

/Files/images/plakata2_2017_curv-01.jpg

ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО КОНКУРСУ „КОЛОСОК-осінній-2017”

1–2 класи

• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, разом з батьками пройди тести на нашому сайтіwww.kolosok.org.uaу грі„KOLOSOK-online”(категорія 1–2 класи).• Запитай у батьків: З яких рослин добувають цукор, а з якої– йод?• Прочитай разом із батьками у журналі „КОЛОСОК” статтю Ольги Євстігнєєвої „Лапки, лапи, лапища”(№ 4/09).• Прочитай разом з батьками газети „КОЛОСОЧОК”: „Вітаміни для очей”(№ 15/12); „Нерозлучні друзі”(№ 28/12); „Природа – фабрика барвників”(№ 8/16);„Мандрівки рослин: віднесені вітром”(№ 2/17); „Чудо-липучки”(№ 13/17).

3–4 клас

• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, разом з батьками пройди тести на нашому сайтіwww.kolosok.org.uaу грі„KOLOSOK-online”(категорія 3–4 класи).• Довідайся у вчителя біології (природознавства), як люди використовують такі рослини: баобаб, дуб, гевею, сосну, евкаліпт.• Прочитай у журналі „КОЛОСОК” статті: Андрія Давиденко, Павла Давиденко „Природа – невичерпне джерело аналогів винаходів”(№1/06); Ольги Євстігнєєвої „Лапки, лапи, лапища”(№ 4/09); Марини Яремійчук „Червона ненажера”(№ 2/11); Віри Сенчини „Найбiльша ненажера серед хижакiв планети”(№ 9/12); Ірини Пісулінської „Закохатися у митця”(№ 10/12); Олесі Капачинської „Слух у птахів”(№ 10/12); Наталії Романюк „Ідеальний природний кондиціонер”(№ 7/15); Світлани Безручкової „Господар повiтряного замку”(№ 5/16); Вікторії Бузько „Живі барометри”(№ 6/17); Ірини Закатюк „Риби монстри, чи заручники морських глибин?”(№ 10/17).• Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”: „Вітаміни для очей”(№ 15/12); „Чому плаче сосна?”(№ 25/16); „Мандрівки рослин: віднесені вітром”(№ 2/17); „Яйце, символ життя”(№ 9/17).

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО КОНКУРСУ „КОЛОСОК-осінній-2017”


Запитання та матеріали для підготовки до конкурсу “КОЛОСОК-осінній-2016″

1-2 класи

• Пригадай, які рослини і тварини є героями казок або виконують у казках важливу роль.
• Пригадай загадки про тварин, рослин та явища природи.
• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, потренуйся. Пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” на рівні „КОЛОСОК-ТРЕНАЖЕР” (категорія 1-2 класи).
Прочитай разом з батьками газети „КОЛОСОЧОК”: „Найулюбленіше дерево в Україні” (№ 9/2012); „Чорні-чорні птахи” (спостережлива казка) (№ 23/2016); „Чому плаче сосна?” (бурштинова казка) (№ 25/2016); „Якого кольору барвінок?” (кольорова казка) (№ 24/2016); „Історія одного жабеняти” (казка про перетворення) (№ 21/2016).

3-4 класи

• Пригадай, які рослини і тварини є героями казок або виконують у казках важливу роль.
• Пригадай загадки про тварин, рослин та явища природи.
• Довідайся, чому у риб такі дивні назви: риба-їжак, риба-молот, риба-метелик, риба місяць, риба пилка, риба вудильник, риба меч, риба голка.
• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, потренуйся. Пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” на рівні „КОЛОСОК-ТРЕНАЖЕР” (категорія 3-4 класи).
Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”: „Однакові та різні” (казка про сімейні види) (№ 26/2016); „Чорні-чорні птахи” (спостережлива казка) (№ 23/2016); „Чому плаче сосна?” (бурштинова казка) (№ 25/2016); „Найулюбленіше дерево в Україні” (№ 9/2012); „Острів лемурів” (№ 5/2014); „Найдрібніша пташка” (№ 14/2012).
Прочитай у журналах „КОЛОСОК” статті: Олесі Капачинської „Слух у птахів” (№ 10/2012); Ігора Дикого „Клишоногий господар Карпат” (№10/2016); Ольги Євстігнєєвої „Язики на всі смаки” (№ 2/2008).

Матеріали для підготовки до конкурсу


Запитання для підготовки до конкурсу “КОЛОСОК – осінній – 2015″

ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО КОНКУРСУ „КОЛОСОК-осінній-2015”: ТЕПЛОТА І ТЕМПЕРАТУРА. ТІЛО ЛЮДИНИ.ПРИРОДОЗНАВСТВО В КАРТИНКАХ (1–4).

1–2 класи

•Дізнайся,як тварини пристосовуються до спеки та холоду. Навчися вимірювати температуру повітря, води та свого тіла. Довідайся про секрети складання і розгадування ребусів.•Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”:„Бактерії”(№ 4/2014), „Організм як механізм”(№ 4/2015), „Що керує нашим тілом?”(№ 5/2015), „Як транспортується кисень?”(№ 6/2015), „Як підживити організм?”(№ 7/2015), „Опорна вісь нашого тіла”(№ 8/2015), „Як ми рухаємося?”(№ 9/2015), „Загадки про організм людини”(№ 10/2015), „Рожевий пелікан – птах 2015 року”(№ 11/2015), „У саду та на городі від кожного своя користь”(№ 12/2015), „Отруйні рослини України”(№ 16/2015), „Я вивчаю речовини”(№ 18/2015).•Потренуйся розв’язувати тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-ONLINE” на рівні „ТРЕНАЖЕР”.

3–4 класи

•Дізнайся,як тварини пристосовуються до спеки та холоду. Які тіла добре поглинають тепло? Навчися вимірювати температуру повітря, води та свого тіла. Довідайся про секрети складання і розгадування ребусів.•Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”:„Бактерії”(№ 4/2014), „Апетит у тварин”(№ 16/2014), „Кругообіг води в природі”(№ 27/2014), „Хліб усьому голова”(№ 31/2014), „Найбільше досягнення людства”(№ 1/2015), „Чому змінюються пори року?”(№ 2/2015), „Організм як механізм”(№ 4/2015), „Що керує нашим тілом?”(№ 5/2015),„Як транспортується кисень?”(№ 6/2015), „Як підживити організм?”(№ 7/2015), „Опорна вісь нашого тіла”(№ 8/2015), „Як ми рухаємося?”(№ 9/2015), „Загадки про організм людини”(№ 10/2015), „Хатка для комах”(№ 13/2015), „Я вивчаю речовини”(№ 18/2015), „Як тварини заощаджують воду?”(№ 22/2015).•Прочитай у журналах „КОЛОСОК” статтіДарії Біди „Що таке теплота?”(№ 4,5/2015);„Такі різні обличчя води. Три стани води в природі”(№ 5/2015);„Кораблі пустелі”(№ 8/2015).•Розгляньу статті Наталії Романюк „Людина як вона є” малюнок, на якому зображені клітини людського тіла. Прочитай у цій статті про музей людського тіла(журнал „КОЛОСОК” № 6/2015).

Матеріали для підготовки до конкурса


ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО КОНКУРСУ „КОЛОСОК-весняний-2015”

НАЙКРАЩИЙ ЧИТАЧ „КОЛОСКА” І „КОЛОСОЧКА”. АСТРОНІМИ. ТОПОНІМИ. ТВОЯ ЕКООСЕЛЯ. ШКОЛА ВИЖИВАННЯ.

1–2 класи

• ПРОЙДИ ТЕСТИ у грі „KOLOSOK-ONLINE”(на сайті www.kolosok.org.ua) на рівні „КОЛОСОК-ТРЕНАЖЕР”: „Впізнай пташку”, „Впізнай гриб”, „Почуй пташку”, „Птахи у твоєму місті”(1–2 класи).•ПРОЧИТАЙ ГАЗЕТИ „КОЛОСОЧОК”:„Сузір’я зоряного неба”(№ 11/2012), „Скільки планет у Сонячній системі?”(№ 8/2014), „Вийшли в поле косарі косить ранком на зорі”(№ 28/2014), „Здоров’я твоєї оселі”(№ 30/2014), „Побутові електричні прилади”(№ 31/2014), „Небесний зоопарк”(№ 3/2015).• ПРОЧИТАЙ З БАТЬКАМИ У ЖУРНАЛАХ „КОЛОСОК”статті Ігоря та Ірини Шидловських „Аборигени Австралії”(№ 7/2014); Жака-Іва Кусто та Іва Пакале „Бобри”(№ 9/2014).• Якщо ти любиш читати, прочитай книгу Олени Крижановської„Чому вони так називаються?”Переглянути електронну версію книги можна на сайті www.mis.lviv.ua.

3–4 класи

• ПРОЙДИ ТЕСТИ у грі „KOLOSOK-ONLINE”(на сайті www.kolosok.org.ua) на рівні „КОЛОСОК-ТРЕНАЖЕР”: „Здоров’я твоєї оселі”, „Сонячна система”, „Сузір’я Оріон”(3–4 класи).• ПРОЧИТАЙ ГАЗЕТИ „КОЛОСОЧОК”:„Сузір’я зоряного неба”(№ 11/2012), „Скільки планет у Сонячній системі?”(№ 8/2014), „Дивовижна їжа, приготована природою”(№ 9/2014), „Знайомся – морські мешканці”(№ 23/2014), „Дивні речі на дні моря”(№ 24/2014), „Вийшли в поле косарі косить ранком на зорі”(№ 28/2014), „Здоров’я твоєї оселі”(№ 30/2014), „Побутові електричні прилади”(№ 31/2014), „Небесний зоопарк”(№ 3/2015).• ПРОЧИТАЙ У ЖУРНАЛАХ „КОЛОСОК”статтіЖака-Іва Кусто та Іва Пакале „Бобри”(№ 9/2014)і „Тварини південної Америки”(№ 10/2014); Ігоря та Ірини Шидловських „Аборигени Австралії”(№ 7/2014); Дарії Біди „Скільки льоду на Землі?”(№ 6/2013)і „Via Lactea – „шлях молока”(№ 12/2014).• Якщо ти любиш читати, прочитай книгу Олени Крижановської „Чому вони так називаються?”Переглянути електронну версію книги можна на сайті www.mis.lviv.ua.

Матеріали для підготовки

ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО КОНКУРСУ „КОЛОСОК-осінній-2014”

1-2 класи

• ПРОЙДИ ТЕСТИ у грі „KOLOSOK-ONLINE” (на сайті www.kolosok.org.ua) на рівні „КОЛОСОК-ТРЕНАЖЕР”: „Впізнай пташку”, „Впізнай гриб”, „Почуй пташку”, „Птахи у твоєму місті” (1–2 класи).
• ПРОЧИТАЙ ГАЗЕТИ „КОЛОСОЧОК”: „Дивні речі на дні моря” (№ 24/2014),
„Блакитна синиця” (№ 15/2014),
„Сонечко, сонечко, полети на небо…” (№ 12/2014),
„Птахи у твоєму місті” (№ 10/2014),
„Первоцвіти” (№ 6/2013),
„Нерозлучні друзі” (№ 28/2012),
„Чому вони так називаються?” (№ 23/2014),
„Ім’я та здібності” (№ 20/2014),
„Як збирати гриби?” (№ 21/2014),
„Грибна нарада” (№ 22/2014),
„Звідки беруться назви?” (№ 25/2014).
ПРОЧИТАЙ З БАТЬКАМИ У ЖУРНАЛАХ „КОЛОСОК” статті Ольги Дорош „Гриб, що вбиває не лише мух” (№ 9/2014), „Секрети божого жучка” (№ 8/2014);
Дмитра Литвиненка „Сонечко – хижа тварина?” (№ 8/2014).

3-4 класи

• ПРОЙДИ ТЕСТИ у грі „KOLOSOK-ONLINE” (на сайті www.kolosok.org.ua) на рівні „КОЛОСОК-ТРЕНАЖЕР”: „Впізнай пташку”, „Впізнай гриб”, „Почуй пташку”, „Птахи у твоєму місті” (1–2 класи); „Впізнай пташку”, „Почуй пташку”, „Отруйні гриби” (3–4 класи).
• ПРОЧИТАЙ ГАЗЕТИ „КОЛОСОЧОК”: „Сонечко, сонечко, полети на небо…” (№ 12/2014),
„Птахи у твоєму місті” (№ 10/2014),
„Як збирати гриби?” (№ 21/2014),
„Грибна нарада” (№ 22/2014),
„Первоцвіти” (№ 6/2013),
Чому вони так називаються?” (№ 23/2014),
„Ім’я та здібності” (№ 20/2014),
„Ведмежа цибуля” (№ 26/2014).
• ПРОЧИТАЙ У ЖУРНАЛАХ „КОЛОСОК” статті Ольги Дорош „Гриб, що вбиває не лише мух” (№ 9/2014),
„Секрети божого жучка” (№ 8/2014),
„Господар доріг” (№ 11/2014);
Дмитра Литвиненка „Сонечко – хижа тварина?” (№ 8/2014); Андрія Бокотея „Серпокрилець, володар неба” (№7/2014);
статті з серії „Чому це так називається” – „Далекосхідний гість” і „Правда та вигадки про жука-оленя” (№ 7/2014),
„Заячі назви” (№8/2014),
„Собачі назви” (№ 12/2014).

Матеріали для підготовки

Кiлькiсть переглядiв: 1438

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.